مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام وزیر و مجری ویژه طرح مسکن مهر بیان کرد

اسکان ۲ میلیون نفر در مسکن های مهر کشور

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر با اشاره به این که از ابتدای فعالیت دولت ۶۰۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است، گفت: با افتتاح این تعداد واحد مسکونی در کشور دو میلیون نفر جمعیت در مسکن مهر اسکان یافتند.

اسکان ۲ میلیون نفر در مسکن های مهر کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از موج ، احمد اصغری مهرآبادی در نودمین جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان غربی که با حضور استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بابیان این که برای افتتاح 600 هزار واحد مسکونی بیش از 27 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: تلاش دولت تدبیر و امید در تکمیل پروژه مسکن مهر به‌عنوان عظیم‌ترین پروژه تاریخ کشور ستودنی است.

    وی با اشاره برنامه دولت در پایان تعهدات دولت قبل افزود: با تلاش‌های صورت گرفته پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 به شرط تأمین زیرساخت‌هایی از قبیل آب و فاضلاب و سایر امکانات زیربنایی بسته می‌شود.

    مهرآبادی با تأکید بر این که هیچ واحد مسکونی بدون تأمین زیرساخت‌ها تحویل مردم نمی‌شود، گفت: در حال حاضر 278 هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است که به دلیل تأمین نشدن امکانات زیر بنایی به متقاضی‌ات تحویل داده نشده است.

    قائم‌مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر با تقدیر از تلاش و حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی در تسریع روند احداث مسکن مهر در استان، گفت: پروژه مسکن مهر با ویژگی‌هایی از جمله اجرای دو میلیون و 300 هزار واحد مسکونی در 1100 شهر ایران می‌طلبد تا برای اتمام آن عزمی همگانی در دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد.

    مهرآبادی بابیان این که برای تأمین امکانات زیر بنایی و روبنایی مسکن مهر در کشور اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان نیاز است افزود: برای تأمین بخشی از هزینه‌های تأمین امکانات فروش اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

    قائم‌مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر اظهار داشت: پرونده مسکن مهر در 15 استان کشور شهریور ماه سال آینده بسته می‌شود.
    وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهتمام مسوولان آذربایجان غربی و تحولات صورت گرفته پرونده مسکن مهر در بخش عمده‌ای از شهرهای استان در سال آینده بسته شود.

    همچنین مراسم بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن مهر به صورت نمادین در پروژه 432 واحدی ابراز مهر ارومیه با حضور قائم‌مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال 640 واحد مسکن مهر در شهر ارومیه، 192 واحد در شهر تکاب، 442 واحد در شهر خوی، 280 واحد در شهر ماکو، 66 واحد در شهر بوکان و 308 واحد در شهر مهاباد به متقاضیان تحویل داده شد.

    داریوش نصر در خصوص پروژه 432 واحدی ابراز مهر ارومیه تصریح کرد: پروژه 432 واحدی ابراز مهر ارومیه؛ فاز اول مجتمع 670 واحدی مسکن مهر در شهرک گلشهر ارومیه است.

    وی ادامه داد: ساخت‌وساز تمامی مراحل این پروژه برابر با استاندارهای جهانی صنعت ساختمان بوده و خدمات زیربنایی ارائه شده است.
    وی با اعلام این که در فاز دوم این پروژه 270 ساخته می‌شود، افزود: فاز دوم پروژه احداث مجتمع 670 واحدی مسکن مهر از 73 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

    نصر یادآور شد: تاکنون 21 هزار و 540 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان، ده هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان و سه هزار و 896 واحد از طریق بافت فرسوده افتتاح شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو