مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

۱۰۰۴ واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی افتتاح شد

عصر ساختمان- ارومیه - با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهریک هزار و چهار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی به صورت نمادین در شهرستان نقده به بهره برداری رسید.

۱۰۰۴ واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مراسم بهره برداری از یک هزار و چهار واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار شهرستان نقده و جمعی از مسئولان برگزار شد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر تصریح کرد: پروژه مسکن مهر با هدف ساخت دومیلیون و 200 هزار واحد از سال 86 آغاز شد و تا به امروز یک میلیون و 960 هزار واحد احداث شده است.

    احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام کارهای ساخت مساکن مهر  و مشارکت همه جانبه شرکت های خدمات رسان ادامه داد: 300 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور احداث شده و در صورت تکمیل خدمات زیربنایی به متقاضیان تحویل داده می شود.

    وی با بیان اینکه 900 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به متقاضیان تحویل داده شده، گفت: این در حالی است 690 هزار واحد مسکن مهر در دولتهای نهم و دهم ساخت شده بود.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر یادآور شد: سالیانه 220 هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل می شود.

    مهرآبادی با اعلام اینکه  پرونده طرح مسکن مهر در استانهای یزد و زنجان بسته شده، تصریح کرد: برنامه ریزی شده پرونده طرح مسکن مهر استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، کهگلویه و بویراحمد و اردبیل تا پایان آبان ماه امسال مختومه شود.

    وی در خصوص روند اجرایی طرح مسکن مهر آذربایجان غربی اظهار کرد: سهم آذربایجان غربی از طرح مسکن مهر 51 هزار واحد بود که تاکنون 40 هزار واحد افتتاح شده است.

    مهرآبادی با بیان اینکه تکمیل مساکن مهر بیشتر شهرستانهای استان تا پایان امسال تحقق می یابد، افزود: پروژه های مسکن مهر شهرستانهای ارومیه، مهاباد و سردشت که به دلیل مسائل حقوقی و بلند مرتبه سازی زمانبر شده تا سه اول سال آینده پایان می یابد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در مراسم بهره برداری از یک هزار و چهار واحد مسکن مهر استان گفت: امروز یک هزار و چهار واحد مسکن مهر شامل 318 واحد در ارومیه، 238 واحد در نقده، 144 واحد در میاندوآب و 118 واحد در مهاباد افتتاح شد.

    ابراهیم مبارک قدم افزود: همچنین 66 واحد در بوکان، 60 واحد در شهرستان تکاب و 60 واحد در شهرستان سلماس به بهره برداری رسید.

    وی از پیشرفت 91 درصدی پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در اجرای طرح مسکن مهر در استان قرارداد ساخت 40 هزار و 871 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و  چهل واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت  منعقد شده است.

    وی با بیان اینکه  پروژه های مسکن مهر از مجموع 13 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت در سطح استان در پنج شهر به اتمام رسیده، افزود: روند اجرای طرح مسکن شهرهای ماکو، نقده، شاهین دژ و بوکان از 97 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

    مبارک قدم همچنین از پرداخت 11هزار و 462 میلیارد ریال تسهیلات یارانه ای برای طرح مسکن مهر استان خبر داد و افزود: 400 میلیاردریال برای اجرای عملیات محوطه سازی پروژه های مسکن مهر استان هزینه شده است.

    دوهزار و 312 واحد مسکن مهر در شهرستان نقده احداث شده که یک هزار و 728 واحد در سالهای گذشته افتتاح شده و پس از افتتاح 238 واحدی، 346 واحد در این شهرستان باقی می ماند که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی