مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار ایلام:

رونق بخش مسکن بستر ساز توسعه اشتغال در کشور است

عصر ساختمان- استاندار ایلام بر زونق بخش مسکن به عنوان یکی از اصلی ترین موتورهای محرک اشتغالزایی و اقتصاد کشور تاکید کرد.

رونق بخش مسکن بستر ساز توسعه اشتغال در کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

     به گزاش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمدرضا مروارید در جلسه اعضای شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: بخش ساخت و ساز مسکن با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین زمینه های اشتغالزایی در شاخه های مختلف است باید بطور ویژه در دستور کار مسئولان باشد.

    وی بر لزوم پرداخت تسهیلات بلند مدت و با بهره کم از سوی بانک های عامل برای ترغیب مردم به ساخت و ساز تاکید کرد.

    استاندار ایلام با اشاره به وجود بخش قابل توجهی از مساحت مرکز استان و سایر شهرها در محدوده بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی یادآور شد: این مناطق با توجه به اینکه از نظر معماری شهری در وضعیت مناسبی قرار ندارند امکان ارائه خدمات شهری به آنان دشوار است و باید با احیا و بهسازی این نقاط بتوانیم زمینه انتقال امکانات را در این مناطق فراهم آوریم.

    مروارید در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه دولت برای تقویت طرح کارورزی در استان های مختلف اشاره کرد و گفت: جذب کارورزان بستری مناسب برای بهبود حوزه کسب و کار است و مدیران دستگاه های اجرایی باید زمینه های تحقق اهداف این طرح را با پیشنهادات خود فراهم آورند.

    وی از ناتمام ماندن مطالعات طرح آمایش سرزمینی در استان انتقاد و خواستار تکمیل آن شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی