مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه در بازدید از آزادراه منجیل-رودبار تاکید کرد:

تلاش برای تسریع در تکمیل آزادراه منجیل - رودبار

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار گیلان و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از قطعه اول آزادراه منجیل-رودبار بازدید کرد.

تلاش برای تسریع در تکمیل آزادراه منجیل - رودبار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد، محمد علی نجفی استاندار گیلان و غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 8 آذر از قطعه یک آزادراه منجیل-رودبار بازدید کردند.

    در این بازدید جلسه‌ای در یکی از کارگاه‌های احداث پروژه برگزار و مسئولان امر از نزدیک در روند اجرای کار قرار گرفتند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه آزادراه منجیل-رودبار را یکی از مهمترین پروژه های شرکت ساخت و توسعه عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت این مسیر در اتصال به مناطق شمالی کشور و رفع گره ترافیکی آزادراه قزوین-رشت با احداث آن، تلاش داریم تا با بسیج نیروها هرچه سریعتر این بخش را به اتمام برسانیم.

    نورزاد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی قطعه اول آزادراه منجیل-رودبار به طول 3 کیلومتر و 180 متر 38 درصد است، اظهار امیدواری کرد: به رغم صعب العبور بودن مسیر و عملیات پیچیده راهسازی در این بخش، تلاش داریم تا بزودی شاهد بهره برداری از این مسیر باشیم.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اضافه کرد: برآورد اولیه قطعه یک این پروژه 180 میلیارد تومان است که تاکنون 60 میلیارد تومان آن هزینه شده است.

    همچنین در این جلسه نجفی استاندار گیلان گفت: تمامی پتانسیل استان در خدمت این پروژه قرار دارد و ما سعی داریم تا مشکلات بر سر راه پیمانکار در این پروژه را سریعا رفع کنیم.

    نجفی از پیمانکار نیز خواست تا با عمل به وعده‌های خود، پروژه را در زمان مقرر به اتمام برساند.

    125 کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت شامل 31 کیلومتر حدفاصل امام زاده هاشم تا شمال رودبار و 93 کیلومتر از جنوب منجیل تا قزوین در دست بهره‌برداری و عملیات اجرایی 11 کیلومتر آن حدفاصل منجیل-رودبار در حال انجام است.

    عملیات اجرایی بخش اول این 11 کیلومتر به طول بیش از 3 کیلومتر کیلومتر در حال انجام و تا احداث بخش دوم آن به منظور بهره‌برداری از این قسمت می‌توان با احداث 2 دستگاه شیب راهه و 2 دستگاه پل بر روی رودخانه سفید رود و حدود 200 متر تونل، آزادراه را به جاده موجود متصل کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار