مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران :

خدمات رسانی به زائران حسینی بر اساس بودجه مصوب شورا خواهد بود

عصر ساختمان- شهردار تهران با اعلام حمایت شهرداری از انجام فعالیت و ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین گفت: در این خصوص براساس بودجه مصوب شورای شهر عمل می‌کنیم.

خدمات رسانی به زائران حسینی بر اساس بودجه مصوب شورا خواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاح پانزهمین نمایشگاه عصر سیب با اشاره به حمایت شهرداری تهران از مراسم اربعین حسینی گفت: در این خصوص براساس بودجه مصوب شورای شهر در چارچوب عمل می‌کنیم.

    وی ادامه داد: برهمین اساس تعدادی از افراد داوطلب نیز برای ارائه خدمات به زائران حسینی همزمان با اربعین به کربلا اعزام خواهند شد.

    شهردار تهران  در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره بکارگیری 3 معاون بازنشسته در شهرداری و اعتراض تعدادی از اعضای شورای شهر چیست گفت: در این خصوص بعد اظهارنظر خواهم کرد.

     مجتبی عبداللهی  نیز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز 20 شهریورماه به مدت 10 روز (30 شهریورماه) برقرار خواهد بود.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه امسال تفاوت‌هایی را نسبت به سال‌های گذشته داشته به طوری که به حوزه فرهنگی توجه بیشتری شده است.

    معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران از ارائه 5 هزار قلم کالا اعم از مواد غذایی، لوازم صوتی، پرچم و ... در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: این اقلام در 253 غرفه به مراجعه‌کنندگان و هیئت‌ها ارائه می‌شود.

    معاون شهردار تهران با بیان اینکه امسال نیز کارت‌های ویژه‌ای برای توزیع اقلام در بین هیئات و مساجد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: رقم این کارت‌ها متفاوت و براساس نوع هیئت‌ها(دائم، غیردائم و مسجد) پیش بینی و از یکصد هزار تا بالاتر از 400 هزار تومان است.

    عبداللهی از تخفیف 20 الی 40 درصدی اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی در پانزدهمین نمایشگاه عطرسیب خبر داد و گفت: توزیع کارت‌ها بین هیئات مذهبی آغاز و این کارت‌ها تا پایان شهریورماه اعتبار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو