مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار مازندران:

مسکن مهر در مازندران مشکلات زیر ساختی دارد

عصر ساختمان- استاندار مازندران گفت: مسکن مهر مازندران مشکل فاضلاب دارد وتا پایان سال ۹۵ باید در استان پروژها ی بزرگ به اتمام برسد

مسکن مهر در مازندران مشکلات زیر ساختی دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا،استاندار مازندران صبح امروز در  جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس هتل مروارید صدرا بهشهر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط و ویژگی های اقلیمی منطقه بویژه شهرستان بهشهر که توسعه سطح زیر کشت نیز دارد ایجاد گلخانه ها می توانند به اشتغال و در آمد زایی منطقه کمک کند.

    ربیع فلاح جلودار با اشاره به دریافت مجوزها و تجهیز کارگاه های گلخانه ی 50 هکتاری اضافه کرد: این گلخانه  با مدیریت درست می تواند برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کند و محصولات آن  را به تولید انبوه رساند و در اختیار بازارهای خارجی قرار داد.

    وی ادامه داد : استان یزد با توجه به به کویری بودن و مشکل کم آبی بیش از 200 هزار تن خیار به کشور روسیه صادر می کند در حالی که با توجه به زمین و اب موجود مازندران به ویژه در منطقه شرق استان می توان از این قابلیت ها ی محیطی استفاده ی بهینه کرد و با احیای اراضی و ایجاد گلخانه می توان به اشتغال  شرق استان کمک کرد.

    استاندار مازندران در خصوص مسکن مهر گفت: مسکن مهر مازندران مشکل فاضلاب دارد و با توجه به اینکه مشکلات مسکن مهر استان مانند دیگر استان ها نیست و تا پایان سال 95 باید این پروژه ی بزرگ به اتمام برسد لازم است تمهیدات لازم در این زمینه هر چه سریعتر اجرایی شود.

    فرماندار  بهشهر در این جلسه به مشکل آب آشامیدنی روستاهای بخش یانه سر و تعدادی روستاهای مرکزی اشاره کرد و گفت: این روستا ها به طور جدی با مشکل کم آبی مواجه هستند و در تابستان به 30 روستا با تانکر آب رسانی می شود.

    سیدخالق سجادی با بیان اینکه  جاده ی بهشهر – زاغمرز به قتلگاهی تبدیل شده است اضافه کرد: پروژه ی جاده ی رستمکلا به امیرآباد به کندی پیش می رود اگرچه زیرساخت ها انجام شد اما همین زیرسازی ها و اقدامات انجام شده در حال تخریب می باشد.

    وی ادامه داد: پروژه ی سد گلورد ، تصفیه ی فاضلاب مسکن مهر ، به سرانجام نرسیدن گلخانه در بانک زمین، بیمارستان امام جایگزین و... از پروژه های نیمه تمام این شهرستان می باشند که بیمارستان با وجود پیشرفت فیزیکی ، حداکثر تا دهه ی فجر سال بعد به بهره برداری خواهد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان ( http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو