مدیران خودروعصر اعتبار

کارشناس فروش فین وود فنلاند

نمایشگاه ساختمان کرمان در حد عالی برگزار می شود

عصر ساختمان- صداقت کارشناس فروش شرکت فین وود فنلاند برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان را عالی عنوان کرد.

نمایشگاه ساختمان کرمان در حد عالی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، صداقت کارشناس فروش شرکت فین وود فنلاند با بیان این مطلب اظهار داشت: در سه دوره ای که شرکت فین وود در نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان حضور دارد همواره مورد توجه خاص بازدید کنندگان قرار گرفته است و توانستیم مشتریان بسیاری برای محصولات خود در این نمایشگاه جذب کنیم.
    وی نمایشگاه ساختمان کرمان را جز نمایشگاه های بسیار خوب ایران در این حوزه دانست و خاطر نشان کرد: بازدید کنندگان تخصصی خوبی از نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان بازدید می کنند و شرکت فین وود امسال هم همچون سالهای گذشته توانست  به موفقیت های خوبی در این نمایشگاه دست یابد.
    صداقت بازار ساختمان کرمان را بسیار مناسب دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت خوبی را برای شرکتهای مطرح کشور ایجاد می کند که در این بازار برزگ و پر تقاضا حضور موثر داشته باشند و شرکت فین وود هم از این قاعده مستثنی نیست.
    وی شرکت فین وود را فعال در زمینه مصالح چوبی نمای ساختمان معرفی کرد و عنوان داشت: شرکت فیین وود به صورت تخصصی در زمینه نمای ساختمان فعال است و محصولات خود را از شرکت بین المللی ترمو وود فنلاند تامین می کند؛ همچنین از این مصالح با کیفیت در تهیه آلاچیق های چوبی، پرگولا و دیگر مصارف تخصصی چوبی فضای باز استفاده می شود.
    صداقت افزود: کلیه محصولات فین وود گرید A هستند و دارای 35 سال گارانتی کیفیت محصول می باشد همچنین شرکت فین وود با ارائه 168 گونه پروفیلی و در 20 طیف رنگی ، از لحاظ تنوع بی نظیر است.
    شرکت finnwood با تجربه 95 ساله خود در کشور فنلاند در زمینه برداشت درختان از جنگل و فرآوری انواع چوب با روش های کهن سرزمین های شمالی اروپا، در سال 2000 میلادی شروع به تولید و فرآوری چوب با روش thermo treatment نمود. مدیران این شرکت با تحصیلات مرتبط و تجربیات چندین ساله و همچنین دانش روز، در جهت ایجاد محصولی ماندگار، زیبا و با کیفیت همت گمارده اند و امروز این محصولات با کیفیت در ایران عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو