مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان گلپایگان

نبود قانونی برای تعیین اجاره بها بازار مسکن را با هرج و مرج مواجه کرده است

عصر ساختمان- نیکنامی رئیس اتحادیه مشاوران املاک گلپایگان عنوان کرد: اجاره بهای بالا و نبود توان پرداخت از طرف مستأجر و در نتیجه ایجاد تنش بین موجر و مستأجر باعث شده که مالکین تمایل خود را برای اجاره دادن منازل خود از دست بدهند.

نبود قانونی برای تعیین اجاره بها بازار مسکن را با هرج و مرج مواجه کرده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دیار عالمان؛ رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان گلپایگان اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر اجاره بها بدون وجود قانون مشخصی به صورت دلخواه و توسط مالک مشخص می شود که این موضوع هرج و مرج بازار مسکن را به دنبال داشته است.
    نیکنامی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار دیار عالمان با تأکید بر اینکه این مسأله به یک معضل بزرگ در تمام کشور تبدیل شده است، گفت: چنانچه بر اساس ارزیابی های کارشناسی و با توجه به ملاک هایی همچون محل قرار گیری ساختمان و کیفیت آن ساختمان ها نرخ گزاری شده و به اتحادیه ها اعلام شوند این مشکل تا حد زیادی حل خواهد شد.
    وی یکی دیگر از مشکلات موجود در بازار مسکن گلپایگان را کاهش منازل اجاره ای دانست و بیان کرد: اجاره بهای بالا و نبود توان پرداخت از طرف مستأجر و در نتیجه ایجاد تنش بین موجر و مستأجر باعث شده که مالکین تمایل خود را برای اجاره دادن منازل خود از دست بدهند.
    رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان گلپایگان اضافه کرد: این موضوع باعث شده با وجودی که حجم خانه های خالی در گلپایگان زیاد است اما مالکین ترجیح می دهند که این منازل را خالی نگه داشته و از این رو مستأجران نیز برای تأمین خانه با مشکل مواجه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی