مدیران خودروعصر اعتبار

سومین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد

عصر ساختمان- پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه دومین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» در دسترس علاقمندان صنعت ساختمان قرار خواهد گرفت.

سومین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، در سومین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» بهمن آرمان در گزارش "نقشه راه توسعه ساخت و ساز" مسیر توسعه ساخت و ساز و مسکن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و راهکارهای صحیح انبوه سازی، بلندمرتبه سازی، صنعتی سازی و ارزان سازی را مسیر توسعه صنعت ساختمان عنوان می‌کند.
    در صفحه دوم عصر ساختمان نقل قولی از رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران را با تیتر "برخوردهای سودجویانه با خانه‌های تاریخی پایتخت" و گفته‌های عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را در گزارش "تمرکز بر تقاضای مسکن اولویت برنامه دولت" آورده است و محمد سعید چگنی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از "سند حفاظت از بافت‌های تاریخی تصویب شد" خبر می‌دهد و حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی به "ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان"  اشاره کرده است.
    صفحه سوم با خبر "هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن برگزار می‌شود"  آغاز می‌شود و در ادامه مهدی سلطان محمدی کارشناس اقتصاد مسکن با تیتر"تاثیر کاهش سود سپرده‌های بانکی بر بازار مسکن" وضعیت روز اقتصاد مسکن را باز گو می‌کند و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گزارش "بانک‌ها کاهش نرخ سودسپرده‌ها را جدی نمی‌گیرد" را تحلیل می‌کند. 
    در گام بعدی عصر ساختمان در صفحه چهارم بازار مصالح ساختمانی را نشان می‌دهد و در خبر اول خود به "بازار مصالح ساختمانی در انتظار رونق ساخت و ساز"، در گزارش اصلی خود به "دو راهکار مهم برای نجات بازار آهن" و "نمای ساختمان با تکنولوژی" می‌پردازد. 
    در صفحه پنجم "حقوق شهروندی در ساخت و ساز"، "اخذ مالیات از خانه‌های خالی در دست‌انداز شناسایی" و "سکونت 2.2 میلیون تهرانی در بافت‌های فرسوده"خودنمایی می‌کنند. 
    در صفحه پایانی عصر ساختمان نیز با"چوب خالق نمای مدرن" آشنا می‌شوید.
    برای دسترسی به نسخه کامل هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو