مدیران خودروعصر اعتبار

نمای ساختمان با تکنولوژی روز

عصر ساختمان- نکته قابل تامل این است که استفاده از این مصالح در ساخت نمای ساختمان، باید به دقت و با استفاده از نیروی حرفه‌ای انجام شود. نیروی ساختمانی خوب باید بتواند تمامی پروسه‌ای که از مصالح ساختمانی گرفته تا مهندسان عامل به صورت حرفه‌ای پیش رفته است را به سرانجام مقصود برساند.

نمای ساختمان با تکنولوژی روز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، استفاده از آخرین تکنولوژیها در ساخت ساختمان باعث می شود تا روند کار تسریع شده و نمایی حرفه‌ای تر و بهتر از هر نظر ایجاد شود. در واقع اگر از تکنولوژی‌های پیشرفته در طراحی و ساخت نمای ساختمان استفاده شود، هزینه کاهش یافته و خرابی نما نیز به تعویق می‌افتد.
    علاوه بر اینکه استفاده از تکنولوژی در ساخت نمای ساختمان و بهبود کیفیت نما موثر است، در زمینه صرفه جویی در انرژی نیز تاثیر بسزایی دارد. نمای ساختمان اگر به صورت پیشرفته و بر اساس تکنولوژی روز ساخته شود، مسائل انرژی و استفاده بهینه از آن مورد توجه قرار میگیرد. قطعا مصالح ساختمانی مثل آجر یا بتون که با استفاده از مواد اولیه به روز تهیه شده اند، علاوه بر استحکام و زیبایی بهتر، در صرفه جویی انرژی و در نتیجه در صرفه اقتصادی سهیم تر هستند.
    البته امروزه در ایران تکنولوژی های خوبی در زمینه ساختمان و نمای ساختمان ایجاد و یا وارد شده است. مصالح ساختمانی خوب و کارآمد و مهندسان آشنا به علم روز توانسته‌اند بستر ساخت ساختمان‌های خوب و نمای مدرن و حرفه‌ای را فراهم سازند. این مهندسان با استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب، توانایی ساخت بهترین ساختمان‌ها از نظر انرژی، زیبایی و استحکام را دارند.
    نکته قابل تامل این است که استفاده از این مصالح در ساخت نمای ساختمان، باید به دقت و با استفاده از نیروی حرفه‌ای انجام شود. نیروی ساختمانی خوب باید بتواند تمامی پروسه‌ای که از مصالح ساختمانی گرفته تا مهندسان عامل به صورت حرفه‌ای پیش رفته است را به سرانجام مقصود برساند. در واقع بهتر است سازنده‌ای که سعی کرده تمامی مراحل ساخت ساختمان طبق تکنولوژی روز پیش برود، در مرحله اجرای نما نیز آن را به دست فردی مطمئن و حرفه‌ای بسپارد تا نتیجه کار مطلوب باشد.
    در پایان باید گفت که استفاده از تکنولوژی روز برای ساخت نمای ساختمان بسیار خوب و مهم است؛ اما این به این شرط است که استفاده از تکنولوژی باعث تحمیل هزینه‌های گزاف به سازنده و در نتیجه بالا رفتن قیمت ساختمان نشود، آن هم در این شرایط رکود بازار که خرید و فروش آپارتمان به سختی شکل می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار