مدیران خودروعصر اعتبار

در بازدید معاون بنیاد مسکن کشور از مناطق زلزله زده شربیان عنوان شد؛

لزوم نظارت بنیاد مسکن بر ساخت اصولی واحدهای زلزله زده شربیان

عصر ساختمان- تبریز - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بر لزوم نظارت بنیاد مسکن آذربایجان شرقی بر ساخت اصولی واحدهای زلزله زده شربیان تاکید کرد.

لزوم نظارت بنیاد مسکن بر ساخت اصولی واحدهای زلزله زده شربیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه جودی مدیر کل بازسازی و باباپور مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی دوشنبه از مناطق زلزله زده روستای ایوق از توابع شهر شربیان سراب بازدید کرده و در جریان روند خدمات‌رسانی، آواربرداری و بازسازی خانه‌های تخریب شده پس از زلزله اخیر 4.9 ریشتری این روستا قرار گرفتند.

    بنیاد مسکن بر ساخت اصولی واحدهای زلزله زده شربیان نظارت داشته باشد

    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ابراز تاسف از بروز این زلزله و خسارات آن در برخی مناطق شهری و روستایی  آذربایجان شرقی اظهار داشت: اقدام به موقع بنیاد مسکن استان در آواربرداری و تشکیل پرونده در روستاهای مورد هدف قابل تقدیر بوده است.

    عزیزالله مهدیان تاکید کرد: از ناظران نظام فنی روستایی انتظار داریم تمام توان خویش را در جهت ساخت اصولی واحدها به کار گیرند و بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز باید نظارت عالیه از واحدهای در حال ساخت در بالاترین سطح داشته اباشد.

    سیمان رایگان در اختیار مردم زلزله زده ایوق قرار می گیرد

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: بعداز حادثه اخیر زلزله شربیان و به ویژه روستای بیشتر آسیب دیده ایوق تاکنون اکیپ ماشین آلات بنیاد مسکن کار آوار برداری 150 واحد مسکونی را به اتمام رسانده است.

    حافظ باباپور در ادامه خاطر نشان کرد: نزدیک به 300 واحد آوار برداری واحدهای دامی وانباری نیز انجام شده که پی کنی این واحدها نیز شروع شده است.

    وی افزود: قرار بر این شده که با حمایت مسئولین کشوری سیمان رایگان در اختیار مردم زلزله زده ایوق قرار گرفته شود و برای هر واحد 120 کیسه سیمان تحویل خواهد شد.

    پرداخت 250 میلیون ریال تسهیلات برای نوسازی واحدهای آسیب دیده

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص اعطای تسهیلات برای نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده نیز اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی 200 میلیون ریال وام کم بهره با سود چهار درصد و 50 میلیون ریال کمک بلاعوض آماده پرداخت است.

    باباپور خاطر نشان کرد: هر خانواده که با تشخیص کارشناسان بنیاد مسکن کم دوام وبی دوام هستند و خانه هایشان در دیگر روستاهای اطراف بر اثر این زلزله آسیب دیده اند نیز تخریب گردیده و مجددا نوسازی و مقاوم سازی خواهد شد.

    گفتنی است در پایان این بازدید جلسه‌ای با حضور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرماندار شهرستان سراب، بخشدار مهربان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سراب و جمعی دیگر از مسؤولان در ستاد بازسازی تشکیل شد و با ارائه گزارش‌ از اقدام‌های صورت گرفته، تصمیمات لازم در خصوص سرعت بخشیدن به روند خدمات‌رسانی شایسته همچنین تسریع در روند آواربرداری، آماده‌سازی و بازسازی مسکن تخریب شده اتخاذ شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار