مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر پروژه مسکن مهر فاز ۹ قدیم پردیس وعده داد

واحدهای مشکل‌دار فاز ۹ پردیس به زودی تحویل می‌شود

عصر ساختمان- مدیر پروژه مسکن مهر فاز ۹ قدیم پردیس با اشاره به اجرای نامناسب دیوار حائل بین بلوک‌های این فاز گفت: با تدابیر اندیشیده شده به زودی واحدهای مسکن مهر فاز ۹ قدیم که زمان طولانی از آماده شدن آنها می‌گذرد به متقاضیان تحویل می‌شود.

واحدهای مشکل‌دار فاز ۹ پردیس به زودی تحویل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حمیدرضا ملکی اظهار کرد: زمان طولانی از آماده شدن پروسه ساخت واحدهای مسکن مهر پروژه بتن نما مستحکم می‌گذرد، اما به دلیل اجرای نامناسب دیوار حائل بین بلوک‌ها در سنوات گذشته و طرح نامناسب، این دیوارها نیازمند بهسازی و بازسازی برای مهار است.

    وی تصریح کرد:‌برای رفع این مشکل، شرکت عمران پردیس به دنبال امضای قرارداد ژئوتکنیک برای بررسی زمین‌سناسی این دیوارست که این قرارداد در امور پیمان در حال انعقاد است.

    وی تاکید کرد: با تدابیر اندیشیده شده راهکاری از سوی مدیریت شرکت عمران ارائه شده تا با محوطه محدود به زودی این واحدها به متقاضیان مسکن مهر تحویل شود.

    بیش از چهار سال از ساخت این واحدها در دوران مدیریت مهدی هدایت بر شرکت عمران پردیس می‌گذرد، مدیران سابق وعده‌های متعددی برای حل این مشکل دادند که هیچکدام از انها محقق نشد. به نظر می‌رسد با اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر می‌توان به تحویل واحدهای پروژه بتن نما مستحکم در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود.

    قرار بود این واحدها مرداد امسال تحویل شود که چندی پیش مدیرعامل شرکت عمران پردیس از تاخیر تحویل به دلیل دیوارهای حائل خبر داده بود. غفوری با یادآوری این‌که از ابتدای امسال تا الان 6 میلیارد تومان برای دیوار حائل این فاز هزینه شده اما همچنان واحدهای فاز 9 قدیم قابل سکونت نیست به تسنیم گفته بود: برای قابل سکونت کردن این فاز دو قرارداد 20 میلیارد تومانی و 15 میلیارد تومانی جهت رفع موانع پیش رو در شرف انعقاد است.

    وی با بیان این‌که این واحدها باید در سال 91  همزمان فاز 3 تحویل می‌شد، اظهار کرد:‌  پاشنه دیوارها وحشتناک است و کار مهندسی خوبی انجام نشده است. در صورتیکه مسائل دیوارهای حائل حل شود روند تحویل واحدها از 45 روز آینده آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار