مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته امداد بوکان:

۵۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد بوکان مسکن ندارند

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد بوکان گفت: متاسفانه ۵۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد بوکان مسکن ندارند و لازم است خیران برای رسیدگی به وضعیت آنها به کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بشتابند.

۵۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد بوکان مسکن ندارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، قادر درویشی  با تشریح فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان اظهار داشت: در پنج ماه گذشته تعداد 6واحد مسکونی برای نیازمندان تحت حمایت با مشارکت خیرین شهرستان خریداری و احداث شده که مساعدت این نهاد مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به صورت بلاعوض و مشارکت خیرین نیز بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

    درویشی گفت: بیش از 500  خانواده تحت حمایت در حال حاضر مستاجر و فاقد مسکن هستند که انتظار می‌رود تا پایان امسال برای 10 خانواده دیگر تامین مسکن شود.

    وی با دعوت از مردم خیر و نوع دوست بوکان اظهار داشت: همانطور که خیرین در این شهرستان همیشه یار و یاور محرومان بوده‌اند انتظار داریم در آستانه سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان  نیازمند را فراموش نکنند و با شرکت در جشن عاطفه‌ها در تأمین لوازم التحریر دانش‌ آموزان تحت پوشش  به کمیته امداد امام (ره)  کمک کنند.

    درویشی افزود: از شهروندان عزیز می‌خواهیم که با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، مستقر در مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع مشکلات نیازمندان مانند کمک به اشتغال، ازدواج، درمان و غیره سهیم شوند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان تصریح کرد: هشت هزار و 971 نفر در قالب چهار هزار و 655 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان قرار دارند که از این تعداد یک هزار و 591 خانواده  زن سرپرست خانوار، یک هزار و 93 خانوار دارای سرپرست سالمند هستند  و نیز تعداد 423 یتیم از اعضای این خانواده ها توسط حامیان محترم حمایت می‌شوند  و  111 نفر دانشجو  و 85 خانواده از مجموع خانواده‌های تحت حمایت دارای بیماران خاص و صعب العلاج هستند که مورد حمایت‌های درمانی ویژه قرار دارند.

    وی افزود: امسال در عید قربان نذورات توسط قربانی دهنده‌گان اهدا و در تعامل با موسسات خیریه جمع آوری و بلا فاصله با نظارت شبکه دامپزشکی و همکاری شهرداری ذبح و پس از بسته بندی  بین نیازمندان و موسسات خیریه شهرستان بوکان توزیع شد.

    درویشی با اشاره به این‌که در ماه مبارک رمضان هم خیرین کمک شایانی به نیازمندان کردند گفت: از طریق برنامه پیامکی ماه عسل 370 حامی برای نیازمندان جذب شد و نیز میزان زکات جمع‌آوری شده از ابتدای امسال تا کنون مبلغ  9 میلیارد و 64 میلیون و 110هزار ریال به صورت نقد و کالا و مساعدت به پروژه‌های عام المنفعه از خیرین و زکات دهندگان جمع آوری شده است.

    وی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان بوکان در عید سعید قربان تعداد 19 راس گاو به مجموع 3000 کیلوگرم گوشت به کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان بوکان جهت توزیع بین  نیازمندان اهدا نمودند.

    درویشی با تقدیر از خیرین و با تشریح اقدامات این نهاد در 6 ماه نخست امسال با بیان این‌که خیرین تا کنون 15 میلیارد و 439 میلیون ریال به کمیته امداد کمک کرده‌اند تصریح کرد: از ابتدای سال جاری  تا کنون  یک میلیارد و 390 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به 90 نوعروس، چهار میلیارد و 650 میلیون ریال به 236 نفر در قالب تسهیلات قرض الحسنه و وام کارگشایی و نیز پنج میلیارد و 45 میلیون ریال به 26 نفر به‌عنوان وام اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده‌ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو