مدیران خودروعصر اعتبار

محسنی‌بندپی خبر داد

تحویل ۴۵ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای یک فرزند معلول تا پایان سال ۹۸

عصر ساختمان- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در راستای ارائه خدمات به معلولان و خانواده‌های آنان، ۴۵۰۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال ۹۸ به خانواده‌های دارای یک فرزند معلول تحویل داده می‌شود.

تحویل ۴۵ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای یک فرزند معلول تا پایان سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: سازمان بهزیستی کشور بر این تلاش است تا تعداد 45 هزار واحد مسکونی ویژه معلولان را طی چند مرحله به خانواده‌های دارای یک فرزند معلول تحویل دهد.

    وی افزود: در حال حاضر برخی از این واحدهای مسکونی به میزان 80 درصد پیشرفت داشته و مابقی نیز با پیشرفت 20 درصدی به کار خود ادامه می دهند.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور میانگین سالانه بین 5 تا 6 هزار واحد مسکونی تکمیل می‌شود و در اختیار خانواده‌های دارای یک معلول قرار می‌گیرد. امیدواریم تا پایان سال 98، تمامی این 45 هزار واحد مسکونی ویژه معلولان تکمیل و به متقاضیان  تحویل داده شود.

    محسنی بندپی یادآور شد: بر اساس مصوبات هیئت دولت، برای خانواده‌های روستایی دارای یک معلول سودی با بهره 4 درصد و مبلغ 8 تا 10 میلیون ودیعه بلاعوض اختصاص داده شده و همچنین این مبلغ به خانواده‌های مددجویان در شهرهای کم برخوردار هم پرداخت می‌شود.

    وی گفت: از مجموع 11 هزار و 300 واحد مسکونی در حال ساخت ویژه خانواده‌های دارای دو فرزند معلول، تعداد 2 هزار و 500 واحد به متقاضیان تحویل داده شده و مابقی نیز در آینده ای نزدیک آماده و تحویل این خانواده‌ها می‌شود.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا هم بر اساس مصوبه فوق مبلغ 30 میلیون تومان ودیعه تهیه مسکن به طور بلا عوض در نظر گرفته شده است که مبلغ 15 میلیون از سوی بنیاد مستضعفان، 10 میلیون از طرف سازمان بهزیستی و 5 میلیون تومان از سوی خیرین مسکن ساز تامین و پرداخت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی