مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی:

اعتبارات مصوب دولت برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان به خراسان شمالی نرسیده است

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: اعتبارات مصوب هیئت دولت برای زلزله‌زدگان هنوز نرسیده است با این وجود بنیاد مسکن از منابع داخلی خود اعتباراتی را در بجنورد و مانه و سملقان متمرکز کرده است.

اعتبارات مصوب دولت برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان به خراسان شمالی نرسیده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، علی محمدی اظهار داشت: امروز با حضور معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن کشور چند طرح هادی در روستاهای اسپاخو و مطرانلو افتتاح می‌شود. همچنین بازدید از پروژه‌ها و جلسه هماهنگی بین دستگاه‌هایی که در عمران روستایی مشغول کارند نیز از دیگر برنامه‌های معاون بنیاد مسکن کشور در خراسان شمالی است.

    وی افزود: جهت بررسی عملکرد بنیادمسکن در روستاها نیز عازم شیروان و فاروج شده و در انتها نشست هماهنگی بین بنیاد مسکن‌های شهرستانی را  برگزار می‌کنیم.

    محمدی تصریح کرد: در طرحی که به‌نام روستای سبز در هفته دولت از جانب استاندار مطرح و شاخصه‌های آن نیز تعریف شد، ما با تمام قوا پای کار هستیم.

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی درباره وضعیت مسکن زلزله زدگان تصریح کرد: اعتبارات مصوب هیئت دولت هنوز نرسیده است با این وجود، بنیاد مسکن از منابع داخلی خود اعتباراتی را در بجنورد و مانه و سملقان متمرکز کرده است.

    وی در ادامه گفت: تاکنون 916 سهمیه ساخت مسکن داشته‌ایم و بالغ بر 200 فقره پرونده در شهرها تشکیل شده است. طبق آخرین آمار نزدیک به 100 واحد پایان کارشان را گرفته‌اند و تا قبل از رسیدن فصل سرما 1000 واحد را قطعاٌ به پایان می‌رسانیم.

    محمدی بیان داشت: دولت با کاهش نرخ تسهیلات از18 درصد به 5 درصد در شهرها و 4 درصد در روستاها و بنیاد مستضعفان نیز با دادن 5 هزار سیمان رایگان در مرحله اول کمک‌های خوبی به زلزله‌زدگان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی