مدیران خودروعصر اعتبار

۱۱۰۰ واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری ۱۱۰۰ واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری در چند روز آینده خبر داد.

۱۱۰۰ واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، قاسم قاسمی  با اشاره به بهره‌برداری از 17پروژه در شش شهرستان همزمان با هفته دولت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بیش از 24 میلیارد تومان است.

    وی تاکید کرد: تاکنون 10 پروژه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است که زمین چمن شهر بن با بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار و آسفالت و بهسازی 10کیلومتر از مسیر جاده شهرکرد – بن با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها بوده است.

    قاسمی بهسازی و آسفالت هفت کیلومتر از جاده لردگان – بروجن و بهسازی و آسفالت 3.2 کیلومتر از جاده خیرآباد – سرتشنیز را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرانی مذکور، در مجموع 1100 واحد مسکن مهر درسطح استان افتتاح می‌شود که از این تعداد 1096 واحد مسکن مهر درشهرکرد، سه واحد در فرخشهر و یک واحد در فارسان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی