مدیران خودروعصر اعتبار

بانک ها در زمینه جذب تسهیلات طرح ویژه همکاری بیشتری با بنیاد مسکن داشته باشند

عصر ساختمان:فرزانه ضمن یادآوری قانون تسریع در بازسازی مناطق آسب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه گفت: با توجه به قانون تسریع بازسازی مناطق آسیب دیده از بانک های عامل تقاضا داریم که همکاری خود را همانند گذشته با بنیاد مسکن بیشتر کنند .

بانک ها در زمینه جذب تسهیلات طرح ویژه همکاری بیشتری با بنیاد مسکن داشته باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خبر آنلاین، مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه هماهنگی امور اقتصادی و شورای بانکها در ارتباط با جذب تسهیلات گفت : از بانک های عامل تقاضا دارم که همکاری خود را با بنیاد بیشتر کنند و در خصوص ضمانت  وام ها کمتر سخت گیری کنند.
    ابراهیم فرزانه ادامه داد:با توجه به اینکه تسهیلات بازسازی مبلغی حدود 30 میلیارد تومان  بلا عوض می بایست تا پایان فروردین 1395 پرداخت گردد ،که اینگونه تسهیلات منوط به پرداخت تسهیلات بانکی می باشد ،ضروری است که پرداخت این تسهیلات با سرعت بیشتری انجام پذیرد تا از برگشت تسهیلات بلاعوض به خارج از استان جلوگیری شود.
    فرزانه ضمن یادآوری قانون تسریع در بازسازی مناطق آسب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه گفت: با توجه به قانون تسریع بازسازی مناطق آسیب دیده از بانک های عامل تقاضا داریم که همکاری خود را همانند گذشته با بنیاد مسکن بیشتر کنند .
    استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت : اعطای تسهیلات ویژه بهسازی و بازسازی مسکن در دستور کار دولت است که تا کنون 50 درصد تسهیلات توسط بانک ها پرداخت شده است و تا 15 اسفند صد در صد اعتبارات بهسازی و بازسازی مسکن باید جذب و پرداخت شود.
    استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز  دستور جلسه مشترک بانک های عامل ،معاونت استانداری و بنیاد مسکن در روزهای پنج شنبه هر هفته و ارائه گزارش های لازم را دادند.
    در پایان این جلسه بانک های عامل نیز قول همکاری لازم در خصوص جذب تسهیلات بازسازی با بنیاد مسکن را دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی