مدیران خودروعصر اعتبار

۲ عضو شورای شهر تهران مطرح کردند:

تاکید بر فعالیت های انسان محور در شورا

عصر ساختمان- دو عضو شورای شهر تهران ،ری و تجریش اولویت های شورای شهر پنجم را تشریح کردند.

تاکید بر فعالیت های انسان محور در شورا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران  گفت: رویکرد پنجمین دوره از شورای شهر تهران رویکرد فرهنگی-اجتماعی است و فعالیت های این شورافعالیت های انسان محور است.

    وی با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی پایه و اصل کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید از فضای اجتماعی و فرهنگی سطح شهر به منظور توسعه و ترویج مسائلی که مربوط به تغییر رفتار و حقوق شهروندان است، استفاده شود.

    عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص اولویت برنامه‌های کمیسیون اجتماعی-فرهنگی شورای شهر تهران توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: توسعه مشارکت مردم، ساماندهی مراکز فرهنگی و اجتماعی، ساماندهی کمیسیون‌های فرهنگی است. 

    خلیل آبادی ادامه داد: درحال حاضر ساماندهی ستادها و کمیته‌هایی که زیر نظارت این کمیسیون فعالیت می‌کنند را در دستور کار داریم. 

    وی با تاکید براینکه مسئولان کمیته و ستادها باید مشخص شوند، اذعان داشت: بحث امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران نیز تعیین تکلیف کمیته‌های این کمیسیون مثل کمیته نام گذاری، کمیته شهدا، کمیته هنر و کمیته ورزش بود که تعیین تکلیف وضعیت این کمیته‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

    به گفته عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، طبق آئین نامه‌های قبلی باید وظایف کمیسیون اجتماعی-فرهنگی مشخص شود تا این کمیسیون پیشبرد برنامه‎‌های خود را براساس برنامه تدوین شده قرار دهد.

    تمرکز شورای پنجم روی مترو است

    افشین حبیب زاده عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی به خصوص مترو یکی از اولویت های کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای پنجم خواهد بود، تصریح کرد: مترو تهران حدودا هزار واگن دارد که برای کاستن از سرفاصله حرکت قطارها به سه هزار واگن نیاز است، در برخی از خطوط سرفاصله حرکت قطارهای قابل توجه است که باید به دو دقیقه برسد.

    وی با اشاره به مشکلات جدی مترو در حوزه تجهیزات، خاطرنشان کرد: توسعه خطوط مترو و رفع مشکلات آن از اقدامات جدی شورا و شهرداری خواهد بود.

    عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: در حوزه فنی عمرانی نیز چند مبحث قابل پیگیری بوده که پیشنهاد شده است تا چارت سازمانی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران به صورت کارشناسی بازنگری شود.

    به گفته وی مباحث مربوط به پروژه ها از قبیل قراردادها، صورت وضعیت ها، پیمانکاران و ... باید با مسئولان شهری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار