مدیران خودروعصر اعتبار

تلاش برای اتمام مسکن مهر پرند تا پایان سال ۹۶

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید پرند با تأکید براینکه در صورت تسریع در کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان شرکت عمران می‌تواند ۶ هزار واحد آماده افتتاح را تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل دهد گفت: تلاش می‌کنیم تا پرونده مسکن مهر پرند را تا پایان سال ۹۶ بسته و جشن اختتامیه آن را برگزار کنیم.

تلاش برای اتمام مسکن مهر پرند تا پایان سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی اکبر طاهری مدیرعامل شهر جدید پرند در حاشیه آیین افتتاح 2865 واحد مسکن مهر فاز 6 این شهر در جمع خبرنگاران اعلام کرد: سایت مسکن مهر پرند با 95 هزار واحد از سال 88 آغاز و تا کنون 70 هزار واحد آن تکمیل شده است.

    طاهری در ادامه با تأکید براینکه 25 هزار واحد باقیمانده بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: خوشبختانه امروز موفق به افتتاح 2865 واحد مسکن مهر دیگر به همراه یک پروژه رفاهی-خدماتی و یک مدرسه 15 کلاسه با ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان نیز شدیم که قطعا باعث آسایش بیشتر ساکنان این منطقه خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین از افتتاح دفتر اجتماعی – فرهنگی شهر پرند خبر داد و گفت: این دفتر در حوزه مشاوره و آسیب‌شناسی با همکاری اساتید دانشگاه تهران فعالیت خواهد کرده و خدمات خوبی را به شهروندان خواهد داد.

    به گفته این مقام مسئول شهر جدید پرند در مجموع 7 هزار واحد فاقد متقاضی و 6 هزار واحد آماده افتتاح دارد که بهره‌برداری از این تعداد به دلیل عدم برخوداری از خدمات زیربنایی به تعویق افتاده است.

    طاهری با تأکید براینکه در صورت تسریع در کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان شرکت عمران می‌تواند واحدها را تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل دهد گفت: تلاش می‌کنیم تا پرونده مسکن مهر پرند را تا پایان سال 96 بسته و جشن اختتامیه آن را برگزار کنیم.

    این مقام مسئول با بیان این نکته که وظیفه اصلی ما در پرند شهرسازی است گفت: ‌در حال حاضر 90 هکتار از اراضی شرکت عمران را آماده ساخت خانه‌های ویلایی با تراکم پایین بوده که به زودی فراخوان آن اعلام خواهد شد، قطعا از این پس هدف ما در درجه اول آماده‌سازی زیرساخت و بعد خانه‌سازی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی