مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه وشهرسازی :

دهه فجر ۴۰۹ کیلومتر پروژه راهسازی افتتاح می شود

عصر ساختمان:معاون وزیر راه وشهر سازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت : همزمان با ایام دهه فجر ۴۰۹ کیلومتر از پروژه های راهسازی در سطح کشور افتتاح می شود .

دهه فجر ۴۰۹ کیلومتر پروژه راهسازی افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نورزاد افزود : پروژه 28 کیلومتر باقیمانده باند جنوبی از کیلومتر 95 تا 123 آزادراه ساوه - همدان از مهم ترین پروژه های آزادراهی آماده افتتاح در ایام مزبور است.
    وی گفت : پروژه های راهسازی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل که در دهه فجر افتتاح می شود گفت: 381کیلومتر نیز سایر پروژه های راهسازی در دهه فجر به بهره برداری می رسند.
    معاون وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: اجرایی شدن برجام کار جذب سرمایه گذاری خارجی را تسهیل خواهد کرد و بر همین اساس بخش جذب سرمایه گذاران خارجی ، در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل فعال شده است.
    وی گفت : 600 پروژه در زمینه راهسازی٬ آزادراه٬ بزرگراه و حوزه ریلی وجود دارد که نیازمند 600 هزار میلیارد ریال (60 هزار میلیارد تومان) سرمایه است که فرصت و بازار خوبی برای جذب سرمایه گذاران است.
    این مقام مسئول درباره زمان عقد قرارداد آزاد راه تبریز- مرند- بازرگان با سرمایه گذار ترکیه ای اظهار داشت: کار تنظیم قرارداد به پایان رسیده و نهایی شد ، قرار است هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی امضا می شود.
    آزاد راه تبریز- مرند- بازرگان به طول 253 کیلیومتر نخستین آزاد راهی است که توسط سرمایه گذار خارجی در کشور اجرا می شود و از نظر ترافیک بین المللی و موقعیتی که در کریدور شرقی- غربی (جاده ابریشم)، مسیر آسیا- اروپا و شبکه های بزرگراهی دارد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    محور تبریز - بازرگان از نظر ترافیک بین المللی در مسیر آسیا - اروپا قرار گرفته و از نظر رشد ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا برای ایران اهمیت زیادی دارد و قرار است 35 درصد از منابع مالی طرح به اضافه تملک اراضی از سوی دولت و 65 درصد از سوی سرمایه گذار ترک انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار