مدیران خودروعصر اعتبار

ارسال آخرین اخطار به متقاضیان مسکن مهر

عصر ساختمان:مدیرعامل عمران پرند با اشاره به این‌که از طریق پُست آخرین اخطار واریز آورده به درب منازل متقاضیان ارسال شده است،گفت: پروژه‌های آماده افتتاح کیسون دارای همه امکانات بوده و ظرف یکماه پس از انجام مراحل اداری و واریز باقیمانده آورده تحویل می‌شود.

ارسال آخرین اخطار به متقاضیان مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سیدعلی‌اکبر طاهری  با اشاره به آماده تحویل بودن بخشی از واحدهای مسکن مهر شهر پرند، افزود: از طریق پیامک به شماری از متقاضیان اعلام کردیم با توجه به تحویل قطعی واحدهای مسکن مهر نسبت به انجام مراحل اداری و واریز باقیمانده آورده اقدام کنند.

    وی تصریح کرد: اما با توجه به این‌که برخی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند از طریق پست آخرین اخطار را به درب منازل متقاضیان ارسال کرده‌ایم.

    وی با بیان این‌که متقاضیانی که هنوز نسبت به واریز باقیمانده آورده خود اقدام نکرده‌اند 10 روز  برای این کار مهلت دارند، ادامه داد: با توجه به ارسال اخطار به درب منازل متقاضیان مسکن مهر، شرکت عمران پرند به لحاظ قانونی وظیفه خود را انجام داده است.

    وی تاکید کرد: واحدهای آماده افتتاح پروژه کیسون ظرف یکماه پس از انجام مراحل اداری و واریز باقیمانده آورده تحویل متقاضیان می‌شود.

    به گزارش تسنیم، شرکت عمران شهر جدید پرند حدود سه هفته پیش طی دو اطلاعیه به متقاضیان مسکن مهر از آنها خواست برای تحویل واحدهای خود نسبت به واریز باقیمانده آورده اقدام کنند.

    در یکی از اطلاعیه‌ها این شرکت آمده بود: « به اطلاع متقاضیان محترم پروژه کیسون زون 4 و بلوک‌های 31 تا 42 زون 5 که تاکنون نسبت به تحویل قطعی واحدهای خود اقدامی صورت نداده اند می‌رساند، نظر به آماده بودن واحدهای این پروژه و اطلاع رسانی های مکرر از طریق پیامک، لازم است حداکثر ظرف 10 روز کاری نسبت به انجام مراحل اداری درخصوص تحویل قطعی واحد اقدام فرمایند.

    بدیهی است در صورت عدم مراجعه برابر تبصره 3 ماده 4 قرارداد، نسبت به جابجایی واحدهای متقاضیان مذکور با متقاضیانی که سهم آورده و مراحل اداری خود را تکمیل کرده اند، اقدام خواهد گردید ولیکن حق و حقوق تمامی متقاضیان نزد شرکت عمران محفوظ خواهد ماند.»

    شرکت عمران شهر جدید پرند در اطلاعیه‌ای دیگر خطاب به متقاضان زون 5 کیسون تاکید کرده است؛ «به اطلاع متقاضیان محترم پروژه کیسون (زون 5) میرساند، با عنایت به آماده بودن بلوک‌های 19 تا 30 این پروژه، لازم است ظرف 20 روز کاری نسبت به انجام امور اداری و تکمیل سهم آورده خود جهت تحویل قطعی واحد به کارگزاری مسکن مهر (سالن 3) مراجعه نمایند.

    شایان ذکر است در غیر اینصورت هرگونه مسئولیتی ناشی از عدم مراجعه و تکمیل سهم آورده برعهده متقاضیان مورد نظرخواهد بود.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی