مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۴۰ هزار مسکن مهر در دهه فجر تحویل می‌شود

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تحویل ۴۰ هزار مسکن مهر خبر داد و گفت: در صورت تامین امکانات زیربنایی آمادگی افزایش این رقم را به ۹۰ هزار واحد داریم.

۴۰ هزار مسکن مهر در دهه فجر تحویل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محسن نریمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به تسنیم اظهار کرد: همزمان با دهه فجر 40 هزار مسکن مهر شهرهای جدید آماده افتتاح و تحویل است، یعنی 100 هزار نفر به سرپناهی مناسب می‌رسند.

    وی با بیان اینکه آمادگی افزایش این میزان افتتاح را تا 90 هزار واحد داریم، تصریح کرد: این میزان تحویل منوط به تامین مسئله آب ، برق و گاز واحدهای مسکن مهر است، کار وزارت راه و شهرسازی در رابطه با ساخت واحدهای مسکن مهر انجام شده اما تحویل آنها منوط به عمل کردن متقاضی به تعهدات و همچنین انجام تعهدات از سوی وزارتخانه‌های نیرو و نفت است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه امسال پرونده مسکن مهر شهرهای مهاجران، سهند و عالی‌شهر بسته می‌شود، تصریح کرد: تا نیمه نخست سال آینده عمده مسکن مهر شهرهای جدید کشور تمام می‌شود و بخش دیگری از آن که بیشتر واحدهای مسکن مهر پردیس است تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

    نریمان با اشاره به توپوگرافی سخت و چالش‌برانگیز پردیس گفت: به همین دلیل ساخت و ساز در این شهر با موانعی مواجه شد.

    وی یادآور شد: 400 هزار مسکن مهر در شهرهای جدید در حال ساخت است که تا پایان سال آینده پرونده آنها بسته می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی