مدیران خودروعصر اعتبار

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور:

حضور چینی ها در آزادراه تهران- شمال تمدید نمی شود

کار را به پیمانکاران ایرانی می سپاریم

عصر ساختمان:معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور با بیان اینکه پیمانکار چینی با تمام شدن فاینانس ۷۰ میلیون دلاری از آزادراه تهران- شمال می روند، گفت: پس از ساخت پل قطعه یک این آزادراه، قرارداد پیمانکار چینی تمدید نمی شود.

حضور چینی ها در آزادراه تهران- شمال تمدید نمی شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، حسن احمدی نوری، درباره آخرین ضعیت آزادراه تهران- شمال، گفت: عمده نواقص قطعه چهار این آزادراه رفع شده و محدوده هایی که احتمال ریزش داشت را کنترل کردیم و تمام گالری ها اجرا کرده ایم.

    وی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران- شمال از کن تا شهرستانک است که با ساخت این قطعه 60 کیلومتر از مسیر کوتاه می شود، اظهار داشت: 50 درصد قطعه یک را تونل تشکیل می دهد و این قطعه به پنج بخش تقسیم شد و هر کدام از این قطعات به یک پیمانکار ایرانی واگذار شد.

    احمدی نوری با اشاره به پایان قرارداد با پیمانکاران چینی گفت: قطعه یک توسط 5 پیمانکار ایرانی در دست ساخت است و پس از ساخت پل این قطعه توسط چینی ها،  قرارداد با این پیمانکار تمدید نخواهد شد.

    معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور با اشاره به همکاری مناسب بنیاد مستضعفان در ساخت قطعه یک، گفت: پس از اینکه فاینانس 70 میلیون دلاری چین ، کار را به پیمانکاران داخلی می سپاریم و آزادراه تهران- شمال توسط مهندسان ایرانی ها ساخته خواهد شد.

    وی با اشاره به علمیات اجرایی قطعه دوم این آزادراه، ادامه داد:  در قطعه دو هم بزرگترین تونل به طول 6 کیلومتر طراحی شده و در تونل البرز در این منطقه دو شرکت داخلی جنرال مکانیک و تالون مشغول به کار هستند. 

    احمدی نوری تاکید کرد: طبق آخرین مطالعات در یافتیم که نمی توان ادامه قطعه دو را به جاد فعلی چالوس متصل کرد.

    معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور با بیان اینکه در شرایط جدید لغو تحریم ها و باز شدن بازارهای جهانی به روی ایران   آموزش فنون مذاکره بسیار ضروری است، ادامه داد: برای ارتباط با شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی باید نوسانات ارز کنترل شود و نظام بانکی ارتقا یابد.

    وی با بیان اینکه در شرایط جدید نیاز به ورود شرکت های بیمه ای بین المللی داریم، گفت: اساس کار سرمایه گذاران خارجی، بیمه سرمایه خود در پروژه های مختلف است و از این رو بیمه های معتبر دنیا باید ما را بشناسند و باید بستر حضور شرکت های بیمه کننده در ایران فراهم آید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار