مدیران خودروعصر اعتبار

واکنش نماینده متقاضیان مسکن مهر به خبر افتتاح برخی از پروژه ها:

مسکن مهر پردیس در دست افتتاح قابلیت سکونت ندارد

عصر ساختمان:نماینده متقاضیان مسکن مهر پردیس فازهای مورد نظر برای افتتاح در دهه فجر سال جاری را غیر قابل سکونت دانست.

مسکن مهر پردیس در دست افتتاح قابلیت سکونت ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پردیس، قدیری نماینده متقاضیان مسکن مهر، اظهار داشت: واحدهایی که شرکت عمران پردیس در نظر دارد در دهه فجر امسال افتتاح کند قابلیت سکونت ندارند حتی اگر آنها را به متقاضیان تحویل بدهند، زیرا این واحدها نواقصی دارند و برگزاری این برنامه صرفاً یک افتتاح است.
    وی بیان کرد: من در گروه هایی در شبکه های اجتماعی هم این موضوع را اعلام کرده ام، ما واقعیت را از مردم پنهان نکرده و واقعیت های موجود را با آنها در میان میگذاریم.
    نماینده متقاضیان مسکن مهر پردیس تصریح کرد: اگر از حق نگذریم سرعت پیشروی و انجام پروژه ها بهتر شده و این امر برای این است که امکان افتتاح وجود داشته باشد.
    قدیری اذعان داشت: مسئولین شرکت عمران ابتدا از تحویل واحدها در دهه فجر صحبت می کردند اما الان که متوجه اطلاعات ما از تفاوت بین افتتاح مسکن مهر و تحویل واحد شده اند، بر تحویل دادن این مساکن تاکید دارند. این تحویل اگر انجام شود صرفاً یک کلید است که به متقاضی تحویل داده می شود و نمی توان در این واحدها ساکن شد.
    وی در خصوص نواقص موجود توضیح داد: نواقصی که در این واحدها وجود دارد مربوط به امور تاسیساتی است که نیازمند حضور مالک در واحد است، بعنوان مثال، شیرآلات، پکیج، رادیاتور، کولر و انشعاب گاز تا زمان حضور مالک و سکونت در محل تکمیل نمی شود.
    قدیری با اشاره به برخی از کمبودهای موجود در مکان های مورد نظر برای افتتاح از قبیل خدماتی مانند فروشگاه و نانوایی، اذعان داشت: قرار نیست صرفاً یک واحد مسکونی به متقاضیان تحویل بدهند، مردم که نمی خواهند به اردوگاه بروند مردم می خواهند در آنجا ساکن بشوند.
    وی اظهار داشت: فرایند تحویل و تکمیل واحدهای باقی مانده از مسکن مهر میبایست از یک جایی آغاز بشود و شاید بتوان این اقدام و افتتاح را بصورت خوشبینانه نقطه آغاز مناسب دید زیرا نمی توان منتظر بود تا همه چیز صد در صد و بطور کامل تحویل متقاضیان بشود.
    نماینده متقاضیان مسکن مهر خاطر نشان کرد: من تصورم این است که این فازها تا نیمه اول سال آینده تکمیل نمی شوند و اگر واحدها تحویل شده و مردم در آن ساکن شوند آن مکان صرفاً حالت اردوگاهی دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو