مدیران خودروعصر اعتبار

ارزان ترین نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر

عصر ساختمان:بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه اطلاعات بازار ایران متراژ آپارتمان‌هایی که طی هفته‌های گذشته به فروش رفته‌اند یا کمتر از ۶۰ متر مربع بوده یا متراژ آن بالای ۱۰۰ متر است و سهم آپارتمان‌های ۷۶ تا ۱۰۰ از فروش زمستانی اندک است.

ارزان ترین نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، برخی از مشاوران املاک معتقدند طبقه متوسط هنوز نقدینگی کافی برای حضور در بازار مسکن را ندارند. با وجود کاهش قیمت‌ها در دوسال گذشته، بازهم متقاضیان نقدینگی لازم برای خرید مسکن را ندارند. واحدی 75 متری در اقدسیه کوی لاله 430 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در شمس‌آباد آپارتمانی 74 متری و دوخوابه، بازسازی شده با پارکینگ و انباری 320 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در محدوده پونک فکوری واحدی 72 متری و دوخوابه با عمر 10 ساله و فول امکانات 312 میلیون تومان فروخته می‌شود و در اوین، آپارتمانی 74 متری و دوخوابه و نوساز با پارکینگ و انباری 445 میلیون به فروش می‌رسد. همچنین در میدان خراسان واحدی 75 متری طبقه 2 با آسانسور و فول امکانات، نوساز هرمترمربع 2 میلیون و 400 هزار تومان فروخته می‌شود و آپارتمانی 71 متری و دوخوابه با پارکینگ و انباری 235 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در پونک 22بهمن، عدل جنوبی آپارتمانی 73 متری و دوخوابه با عمر 10ساله 290میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در هاشمی، شهرری صفائیه آپارتمانی 75متری و دوخوابه با پارکینگ هرمترمربع یک میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد. براین اساس واحدی 75 متری و دوخوابه با امکانات، نوساز در شهرک غرب بلوار دریا 620 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و واحدی 75 متری، دوخوابه و بازسازی شده با عمر 22 ساله 550 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در نیاوران - ازگل واحدی 75 متری 560 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در ازگل آپارتمانی 50 متری 320 میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین آپارتمانی 75 متری و دوخوابه در ونک هر متر مربع 7 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد و در اشرفی - باهنر واحدی 74 متری و نوساز با امکانات هرمترمربع 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار