مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل بنیاد برکت خبر داد

واگذاری ۳۱۰۰ واحد مسکونی به محرومان در سال ۹۵

عصر ساختمان:مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه برای بنیاد برکت هیچ افتخاری بالاتر از آن نیست که در حال حاضر به ارائه خدمات گسترده‌ عمرانی و درمانی در مناطق محروم با کمک تیمی جوان و با روحیه‌ای جهادی پرداخته است گفت: این بنیاد تا کنون اقدامات خوبی را در جهت محرومیت زدایی در کشور انجام داده است.

واگذاری ۳۱۰۰ واحد مسکونی به محرومان در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر عارف نوروزی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 24 طرح توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس و اعضای هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مقامات و مسئولین کشوری امروز در مجتمع باغ بهشت برگزار شد، افزود: تمامی اقدامات بنیاد برکت در راستای اقتصاد مقاومتی است؛ بنیاد برکت این توفیق را داشته است که تاکنون 8 میلیون دلار صادرات به کشورهای همسایه و دور و نزدیک داشته باشد.

    وی ادامه داد: بنیاد برکت همچنین با اجرای طرح "کمک به درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم" با تشکیل یک تیم با همکاری وزارت بهداشت، تا کنون توانسته درمان 750 زوج نابارور کم بضاعت مناطق محروم با هزینه‌ای معادل 5 میلیارد تومان را به انجام برساند که تا کنون درمان تعدادی از این زوجین به نتیجه رسیده است. همچنین برای سال 95 نیز تامین هزینه‌های درمانی 750 زوج با 5 میلیارد تومان اعتبار برنامه ریزی شده است.

    نوروزی در ادامه به اقدامات بنیاد برکت در منطقه بشاگرد اشاره کرد و گفت: بنیاد برکت اقدامات خوبی را در منطقه بشاگرد استان هرمزگان که از حداقل امکانات محروم بوده‌اند به انجام رسانده و طرح واگذاری واحد مسکونی را به مردم محروم این منطقه پیگیری می‌کند که در حال حاضر 45 واحد مسکونی با حجم سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال در این منطقه به انجام رسیده و واگذار شده است.

    وی ادامه داد: واگذاری حدود 3100 واحد مسکن محرومین را برای سال 95 نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

    وی در ادامه در خصوص مسکن محرومین تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 2500 واحد مسکن محرومین با حجم سرمایه گذاری حدود 10 میلیارد تومان در بنیاد برکت درحال ساخت است که تا کنون 695 واحد (با احتساب 345 واحد مسکونی که در مراسم امروز تحویل داده شد)، به واجدین شرایط مناطق محروم واگذار شده است و 1805 واحد نیز در حال ساخت است که تا پایان امسال805 واحد دیگر آن تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

    نوروزی افزود: نوروزی افزود: علاوه بر تکمیل واحدهای در حال ساخت سال جاری تعداد 3100 واحد دیگر با اعتباری معادل 12 میلیارد تومان برای سال آینده اجرایی خواهد شد.

    مدیر عامل بنیاد برکت در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات که به کمک نیروی جوان حاضر در بنیاد برکت و با روحیه‌ای جهادی به انجام می رسد بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری را در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور برآورده کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو