مدیران خودروعصر اعتبار

در حادثه شب گذشته رخ داد؛

مرگ زن و مرد بی خانمان در آتش سوزی مغازه های متروکه

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق در دو مغازه متروکه در اتوبان بعثت، جان دو بی خانمان را گرفت

مرگ زن و مرد بی خانمان در آتش سوزی مغازه های متروکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت 23:35 شب گذشته وقوع حریق در چند مغازه حاشیه اتوبان بعثت به آتش نشانان اعلام شد. بی درنگ آتش نشانان سه ایستگاه به محل حادثه در نبش خیابان اتابک اعزام شدند.

    وی ادامه داد: با حضور نیروهای آتش نشان مشخص شد حریق در دو مغازه متروکه به متراژ 40 متر رخ داده است. بنا بر اعلام اهالی این مغازه ها متروکه بوده و پاتوقی برای حضور افراد معتاد و بی خانمان شده است.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با وجود بسته بودن کرکره های مغازه ها، این افراد از مسیری دیگر وارد مغازه ها می شوند. آتش نشانان همزمان با بریدن کره کره ها، از مسیری دیگر وارد مغازه شدند. در نخستین دقایق  دو مرد جوان که در محل دچار دود زدگی شده بودند، از محل سالم خارج شده اما در یک فرصت آنها محل را ترک کردند.

    به گفته ملکی، آتش نشانان در ادامه عملیات در نیم طبقه بالای مغازه با جسد سوخته یک زن و مرد بی خانمان روبرو شدند که با بررسی آنها توسط اورژانس، مرگشان تایید شد.

    وی افزود: این عملیات ساعت 1 بامداد با تحویل محل به عوامل انتظامی پایان یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی