مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان البرز:

۵ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در البرز مستاجرند

عصر ساختمان- مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه ۵ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در البرز مستاجرند گفت: ۴۳۰ میلیون تومان بابت تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این استان هزینه شده که سهم خیران حدود ۶۳ درصد است.

۵ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در البرز مستاجرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مازیار محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد البرز با اشاره به نقش‌آفرینی خیران در امر ساخت، خرید و تعمیر مسکن مددجویان  اظهار داشت: خیران  برای ساخت 230 واحد مسکونی مددجویی رقمی حدود 270 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند و 160 میلیون تومان نیز از اعتبارات دولتی تامین شده است.

    وی افزود: 430 میلیون تومان بابت تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در البرز هزینه شده است که سهم خیران حدود 63 درصد است.

    محمدی با اشاره به اینکه طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان ساکن شهرهای بالای 500 هزار نفر است،گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد که در شهرهای کوچک سکونت دارند، می‌توانند از تسهیلات خرید و احداث استفاده کنند.

    مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان البرز  با بیان اینکه 23 درصد از اعتبارات مربوط به اجرای طرح اعطای تسهیلات مسکن را خیران تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نهاد امسال نیز برای خانه‌دار شدن مددجویان ساکن شهرهای بزرگ و کوچک، کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می‌تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند.

    وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های بخش تامین مسکن در امداد، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده‌های تحت حمایت  بدهکار به مسکن مهر است و مطابق سیاست‌های جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می‌شود.

    محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند که با توجه به محدودیت اعتبارات و تعداد مددجویان فاقد مسکن، انتظار داریم خیران، بیش از پیش ما را در این زمینه یاری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو