مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان در ۲۷ استان کشور انجام می‌شود؛

افتتاح ۴۰ مدرسه، ۷۰ مسجد و ۵۰۰ پروژه اقتصادی و زیربنایی در مناطق محروم

عصر ساختمان: ۵۰۰ پروژه اقتصادی و زیربنایی بنیاد برکت به مبلغ چهار هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در ۲۷ استان کشور فردا، پنجم بهمن ماه افتتاح می‌شود.

افتتاح ۴۰ مدرسه، ۷۰ مسجد و ۵۰۰ پروژه اقتصادی و زیربنایی در مناطق محروم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایکنا، از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، در آستانه سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان بلندپایه کشوری، از 500 پروژه بنیاد برکت در حوزه توانمندسازی اقتصادی، ساخت مسکن محرومان، مدرسه و مسجد با هدف رفع محرومیت در 27 استان کشور بهره برداری می شود.
    حجم کل سرمایه‌گذاری در این پروژه چهار هزار و 330 میلیارد ریال است. 34 طرح توانمندسازی اقتصادی و 345 واحد مسکن محرومان از مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح، بهر‌ه‌بردای بنیاد برکت است.
    همچنین 40 مدرسه، 70 مسجد و 21 پروژه زیربنایی دیگر در مناطق محروم و کم توسعه یافته 27 استان کشور بطور همزمان افتتاح می شود. ساخت مسکن محرومان در مناطق روستایی از جمله اقدامات عام المنفعه بنیاد برکت است که چندی پیش آغاز شده است.
    در این مراسم 345 واحد مسکونی در روستاهای آسیب دیده زمان جنگ تحمیلی در شهرستان خرمشهر و منطقه بشاگرد استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.
    همچنین 24 طرح توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت با سرمایه گذاری سه هزار و 894 میلیارد ریال و ظرفیت 10 هزار و 320 نفر شغل در 13 استان اجرا شده و آماده بهر ه برداری است.
    در ادامه نهضت مدرسه‌سازی بنیاد برکت، مراحل ساخت 40 مدرسه با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد ریال در 21 استان را به پایان رسیده و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌‌گیرد.
    همچنین 70 مسجد با سرمایه‌گذاری 49 میلیارد ریال در 17 استان نیز ساخته شده و روز دوشنبه افتتاح می‌شود.
    همچنین 21 پروژه زیربنایی شامل پروژه‌های راه‌سازی و چند دهنه پل، مراکز بهداشت، خانه عالم و کتابخانه در مناطق محروم و کم توسعه یافته کشور اجرا شده و آماده بهر ه‌برداری است.
    بنیاد برکت با هدف توانمندسازی اقتصادی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور تاسیس شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو