مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

کود و دست خالی مردم توان خرید مسکن را غیرممکن کرده است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رکود و دست خلی مردم توان خرید مسکن را غیرممکن کرده گفت: دولت باید تسهیلات ارزان‌قیمت با بازپرداخت طولانی به متقاضیان مسکن پرداخت کند.

کود و دست خالی مردم توان خرید مسکن را غیرممکن کرده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمود شکری امروز  با اشاره به مناسب بودن سیاست دولت در حوزه مسکن روستایی اظهار کرد: سود وام‌های دولت برای روستائیان در حوزه مسکن روستای مناسب است و ما مشکلی در این راستا نداریم.

    وی بابیان اینکه نرخ سود شهرنشینان برای دریافت وام مسکن چنددرصدی افزایش‌یافته، افزود: با توجه به گرانی مسکن در شهرها وام پرداختی دولت کفاف خرید مسکن را نمی‌دهد.

    نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در بازار مسکن رکود وجود دارد، گفت: مردم و متقاضیان مسکن دستشان خالی است و توان تهیه مسکن برای خود را ندارند.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت برنامه‌ریزی دولت برای متقاضیان مسکن تأکید کرد و گفت: باید تسهیلات کم‌بهره برای متقاضیان مسکن و با سقف بالاتر از سوی دولت در نظر گرفته شود.

    شکری با تأکید بر اینکه دولت باید وامی در اختیار مردم بگذارد که بتواند با آن مسکن تهیه کند، بیان کرد: باید بازپرداخت وام‌های متقاضیان وام مسکن کم باشد تا همه بتوانند از تسهیلات ارزان‌قیمت برخوردار و خانه‌دار شوند.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیر مسکن موردنیاز متقاضیان و خانه اولی‌ها است، تصریح کرد: مجلس در تلاش است تا با رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها منابعی را تعیین کند تا در اختیار متقاضیان مسکن قرار بگیرد و امر تهیه مسکن تسهیل شود.

    شکری با تأکید بر اینکه دولت باید وام مسکن را در اختیار نیازمندان مسکن قرار دهد نه کسانی که دلالی می‌کنند، افزود: شمار زیادی از متقاضیان و خانه اولی‌ها هستند که نیازمند سرپناه و مسکن هستند و دولت باید خود را مجاب کند و برایشان خانه تهیه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو