مدیران خودروعصر اعتبار

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال

عصر ساختمان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تعیین تکلیف همه تعاونی‌های مسکن مهر تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حاتم شاکرمی با اشاره به رشد تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در دولت یازدهم اظهارکرد: از سال 1392 تا پایان سال 1395 با افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مواجه بودیم به نحوی که در بحث انجمن‌های صنفی نزدیک صد درصد رشد، شوراهای اسلامی کار 28 درصد رشد و تشکل‌های کارفرمایی 12 درصد رشد داشتیم.
    وی افزود: این امر نشان می‌دهد که دولت تدبیر و امید در این چهار سال در خصوص افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و زمینه حضور این تشکل‌ها در مراجع تصمیم‌گیری توجه قابل ملاحظه‌ای داشته که در دهه گذشته بی سابقه بوده است.
    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه با تاکید بر تعیین تکلیف همه تعاونی‌های مسکن مهر تا قبل از پایان سال 1395، گفت: در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر در برخی شهرستانها به اتمام رسیده و امیدواریم تا قبل از پایان امسال پرونده همه تعاونی‌های مسکن مهر بسته شود.
    شاکرمی افزود: در بعضی مناطق مثلا در شهرری تعاونی‌های زیر 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تعیین تکلیف هستند و تعاونی‌های بالای 40 درصد در حال اتمام ساخت و سازند ولی بخش اعظمی از تعاونی های مسکن بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
    وی همچنین از کاهش 11 درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال 95 نسبت به سال 94 کاهش 11 درصدی داشته و عملکرد سال 1395 در این زمینه نسبتا مطلوب بوده است.البته بیشتر حوادث کار مربوط به بخش ساختمان است ولی با نظارتها و بازرسی‌های دقیقی که افزایش داده و آموزش‌هایی که ارائه کرده‌ایم به سمت کاهش حوادث پیش رفته‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی