مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار ویژه شهرستان آمل خبرداد:

بهره برداری از ۷۵ پروژه عمرانی هفته دولت در آمل

عصر ساختمان- فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت:۷۵ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از۵۰۹ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۷۵ پروژه عمرانی هفته دولت در آمل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  ایلنا ،در آغاز هفته دولت، جلسه شورای اداری ادارات و نهادهای شهرستان آمل،  به ریاست سیدجعفر رسولی ,فرماندار ویژه شهرستان آمل برگزار شد.

    فرماندار آمل با اشاره به انجام مراسم تحلیف و تشکیل هیئت رئیسه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روزهای گذشته  و امروز، از هیئت رئیسه جدید شوراهای اسلامی شهرها خواست تا در انتخاب و همکاری با شهرداران نهایت دقت را به خرج داده تا امانتی که مردم به دستشان سپرده اند را به درستی به نتیجه برسانند.

    سیدجعفررسولی با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم و کابینه جدید وزراء به ارکان بدنه دولت، هفته دولت امسال را به جهت جمع بندی فعالیت های دولت یازدهم  مهم دانست.

    وی جمع کل اعتبارات چهارساله دولت تدبیر و امید در بخش عمرانی برای شهرستان آمل، از محل منابع ملی و استانی از سال 92 تا 95 را مبلغ 519 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام نمود.

    رسولی میزان تسهیلات پرداختی دولت در جهت تولید و اشتغال در شهرستان آمل از سال 92 تا 95  در بخشهای کشاورزی صنعتی مسکن و گردشگری و ورزشی را 555میلیارد و 300میلیون تومان ذکر کرد.

    فرماندار آمل با تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از خسارت دیدگان بارش سنگین برف در سال 95 در بخش مسکن و کشاورزی، مبلغ کمکهای بلاعوض دولت را در این بخش   12 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد.

    وی با بیان اینکه در سال 96 جمعا 75 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 509 میلیارد و 852 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت که 10 هزار و 546 خانوار و 234 روستا و شهرهای شهرستان از این پروژه ها بهره مند می گردند.

    وی در ادامه تصریح کرد: 10 واحد تولیدی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 199 میلیارد و 330 میلیون ریال در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد که مبلغ 98 میلیارد و 750 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی بوده که برای 41 نفر اشتغال ایجاد گردید.

    سیدجعفررسولی با اشاره به تحقق شعار نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: از همه مدیران می خواهیم تا همه توان خود را برای حفظ اشتغال موجود به کار ببندند و از خط قرمز سیاست دولت در سطح شهرستان که یکی از ارکان فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جهت حفظ اشتغال موجود و تولید اشتغال جدید است، به هیچ وجه خارج نشوند.

    فرماندار آمل در ادامه از تشکیل کارگروه های مختلف در فرمانداری این شهرستان خبر داد و اهداف تشکیل این کارگروه ها را در چند حوزه بر شمرد.

    وی یکی از اهداف این کارگروه ها را که در قالب کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اشتغال و طرح بهین یاب و ... تشکیل می شود را حفظ اشتغال در واحدهای تولیدی فعال عنوان کرد و با اعلام شناسایی 150 واحد تولیدی فعال در شهرستان آمل گفت: "سعی ما بر این است تا حاشیه امنی برای واحدهای فعال ایجاد نماییم و در جهت رفع دغدغه های این واحدها گامی مثبت برداریم."

    سیدجعفررسولی 46درصد واحدهای صنعتی استان را مختص آمل دانست و با اعلام پوشش 140هزار نفری بیمه شدگان تأمین اجتماعی این شهرستان، خواستار نگاه ویژه مدیران کل و سرپرستی بانکهای استان به واحدهای صنعتی شهرستان آمل شد.

    فرماندار آمل با تاکید بر وجود حدود نیمی از صنایع استان در آمل و دست و پنجه نرم کردن مدیران این شهرستان با نیمی از مشکلات صنایع استان و توفیق در تبدیل این درصد به بخش ناچیزی از مشکلات استان، ضمن تشکر از نگاه ویژه استاندار مازندران به شهرستان آمل، خواستار توجه بیش از پیش مدیران دستگاه ها و بانکهای عامل به صنایع حوزه این شهرستان شد.

    وی شناسایی واحد های تعطیل که با کمک اندک، توان بازتولید دارند و نیز تلاش در جهت ایجاد واحدهای تولیدی جدید را از دیگر اهداف این کارگروه ها بر شمرد و اعلام کرد از همه پتانسیل موجود در جهت تحقق این اهداف استفاده خواهیم کرد.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل حضور همه مدیران در نماز جمعه این هفته (سوم شهریور) برگزار خواهد شد را الزامی دانست، و هدف این اقدام را برگزاری ملاقات عمومی مسئولین شهرستان آمل با مردم شریف این شهرستان بعد از خطبه های نماز جمعه بیان کرد.

    فرماندار ویژه آمل با تاکید بر اینکه حضور مدیران در نماز جمعه قوت قلبی برای امامان جمعه می باشد گفت: مردم وقتی مدیران را درصفوف نماز جمعه و جماعات می بینند خوشحال می شوند.

    گقتن است در ادامه این مراسم معاون برنامه ریزی فرمانداری و روسای جدید ادارات معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو