مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد

۱۰ پروژه صنعتی سمنان بهره برداری می‌شود

عصر ساختمان- سمنان - رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۹۰۶ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

۱۰ پروژه صنعتی سمنان بهره برداری می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به افتتاح 10 پروژه صنعتی و معدنی استان همزمان با هفته دولت اظهار کرد: این طرح ها با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، گرمسار و شاهرود افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

    وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای 400 نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح طرح توسعه یک کارخانه صنایع لاستیکی در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه سازنده انواع نوارلاستیکی خودرو است که با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه 6500 تن انواع نوار لاستیکی خودرو را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 150 نفر در شهرستان سمنان ایجاد خواهد شد.

    اسودی خاطرنشان کرد: طرح تولید سود پرک نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود 130 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

    وی همچنین از افتتاح دو واحد تولیدی در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: یکی از این واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری حدود 60 میلیارد ریال و دیگری نیز با سرمایه گذاری 65 میلیارد ریال با اشتغالزایی حدود 70 نفر به بهره برداری می رسد.

    وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت، یک واحد تولیدی پنجره دوجداره و تولید کننده درب و پنجره از یوپی وی سی و آلومینیوم و انواع نماهای ساختمانی آلومینیومی، شیشه ای و ترکیبی با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار تن و سرمایه گذاری 44 میلیارد ریال در شاهرود افتتاح خواهد شد که برای 30 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه گفت: واحدهای تولید کننده مقوای دوبلکس، صنایع بسته بندی تولید کننده انواع ظروف پلی اتیلن و پلی استایرن، واحد تولیدی فراورده های لبنی و یک واحد خدماتی از دیگر طرح های قابل افتتاح در استان سمنان همزمان با هفته دولت هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو