مدیران خودروعصر اعتبار

بهره برداری از ۳۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران

عصر ساختمان- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت : هفته دولت امسال ۳۴ واحد مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان به بهره برداری می رسد .

بهره برداری از ۳۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، ناصر اسکندری  افزود : کمیته امداد مازندران برای ساخت این تعداد منزل مسکونی پنج میلیاردو یکصد میلیون ریال به مددجویانش حمایت مالی کرد .
    وی بیشترین افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران را در این ایام مربوط به شهرستان های ساری و نوشهر هر کدام به تعداد 6 واحد اعلام کرد .
    قائم مقام کمیته امداد مازندران توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت را از اهداف و برنامه های این نهاد برشمرد ، ادامه داد : با صرف هزینه 13 میلیارد و 577 میلیون ریالی و اجرای 76 طرح اشتغال زا برای مددجویان کمیته امداد استان ، این طرح ها در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد .
    وی با اشاره به اینکه این طرح های اشتغال زا در بخش های کشاورزی،دامپروری و خدماتی اجرا شده است ، گفت : با اجرای این طرح ها برای مددجویان کمیته امداد 15 شهرستان در مازندران اشتغال ایجاد شده است .
    اسکندری از پرداخت کمک هزینه خدمات ازدواج به عنوان بخش دیگری از فعالیت های حمایتی کمیته امداد نام برد و ادامه داد : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به 300 نفر ازمددجویان هشت میلیارد و 210میلیون ریال کمک هزینه خدمات ازدواج پرداخت می شود .
    به گفته وی کمک به امر ازدواج فرزندان خانواده های مددجو یکی از خدمات این نهاد مقدس است و تلاش می شود تا با حمایت خیّران و نیکوکاران، ازدواج آسان برای مددجویان انجام شود .
    کمیته امداد امام خمینی مازندران 118هزار و 735نفر را زیر پوشش دارد که این افراد از انواع خدمات حمایتی این نهاد برخوردار هستند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی