مدیران خودروعصر اعتبار

مرادی خبر داد

آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

عصر ساختمان- سرپرست مدیریت تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران به بیان برنامه های عمرانی این نهاد در سال ۹۶ پرداخت.

آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جهانبخش مرادی، سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد است که با هدف توانمندی انجام می شود، اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 500 مورد ساخت، تعمیرات کلی و جزیی و تکمیل واحدهای نیمه تمام توسط کمیته امداد استان تهران از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت های مردمی در سال جاری انجام می شود.

    سرپرست مدیریت تامین مسکن کمیته امداد استان تهران با اشاره به افزایش 5 برابری اعتبارات بخش مسکن مددجویی در سال 96 نسبت به سال گذشته، افزود: امسال بیش از 50 میلیارد تومان به بخش مسکن مددجویی اختصاص یافته است؛ کمک به خرید مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت تسهیلات بلاعوض، کمک‌های خیران و آورده مددجو انجام می‌شود.

    وی از انعقاد تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) و محمد رسول الله(ص) برای تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: تعمیر و بازسازی 500 واحد مسکونی به صورت مشترک با بسیج سازندگی سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) و 400 مورد تعمیر و بازسازی نیز به صورت مشترک با بسیج سازندگی سپاه پاسداران محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ هدف گذاری شده است.

    مرادی ضمن تشکر از خیران مسکن مددجویی جهت مشارکت در خدمات عمرانی این نهاد، گفت: با توجه به محدودیت سهمیه ها و اعتبارات دولتی و کمیته امداد در صورت کمک خیران امکان خدمات رسانی به تعداد بیشتری از مددجویان تحت حمایت این نهاد فراهم می شود.

    سرپرست مدیریت تامین مسکن کمیته امداد استان تهران یادآور شد: سقف پرداخت تسهیلات ساخت، بهسازی و بازسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی 15 میلیون تومان و برای مددجویان شهری 25 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که این تسهیلات بلاعوض با اولویت ارائه مناطق محروم و روستایی به مددجویان مشمول تحت حمایت پرداخت می شود.

    شایان ذکر است؛ کمیته امداد استان تهران در سال 95 نسبت به یک هزار و 426 مورد تعمیر، 301 مورد ساخت و تکمیل مسکن شهری و روستایی و همچنین 4 واحد نیمه تمام مسکن شهری و روستایی اقدام کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو