مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید:

اتمام پرونده مسکن مهر به جز معارض دارها تا پایان سال

عصر ساختمان- عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در حال تامین اعتبار برای تسویه حساب با متقاضیان غیر موثر مسکن مهر هستیم، گفت: با دو پیمانکار متخلف مسکن مهر در سایت های پرند و پردیس برخورد قانونی کرده ایم و باید جریمه‌های سنگین مالی پرداخت کنند.

اتمام پرونده مسکن مهر به جز معارض دارها تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، حبیب الله طاهرخانی با اشاره به افتتاح 3 هزار مسکن مهر در هفته دولت اظهار داشت: امسال پرونده پروژه ملی مسکن مهر به غیر از واحدهای دارای معارض و فاقد متقاضی بسته می‌شود.

    وی درباره برخورد با پیمانکاران متخلف گفت: اخیرا با دو پیمانکار متخلف در سایت های مسکن مهر پردیس و پرند بابت تاخیر در تحویل واحدها و سایر موضوعات اقدام قضایی شد که بر اساس حکم مراجع قضایی این پیمانکاران باید جریمه‌های جریمه های سنگین مالی پرداخت کنند.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: واحدهایی که مشکل حقوقی ندارند و با پیمانکاران آن بحث های قضایی نداریم، تا پایان سال به متقاضیان تحویل می شوند.

    طاهرخانی درباره تعیین تکلیف متقاضیان غیر موثر دارند تا کنون پرداخت آورده متقاضیان آن واحدها مبلغ اندکی بوده است، گفت: برخی از متقاضیان که مطابق با زمانبندی های مشخص شده موفق به پرداخت آورده خود نشدند را تحت عنوان «متقاضیان غیرموثر» شناسایی کرده ایم. در حال تامین اعتبار هستیم تا با متقاضیان غیرموثر تسویه حساب کنیم و آورده آنها برگردانیم و واحد مورد نظر را به متقاضی خوش حساب و موثر واگذار کنیم.

    وی همچنین با اشاره به آخرین تصمیمات درباره واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی گفت: با نهادهای مختلف از جمله بهزیستی، کمیته امداد، برخی تعاونی های وابسته به دستگاه های دولتی تامین اجتماعی و ... در حال مذاکره هستیم که واحدهای فاقد متقاضی را به صورت گروهی و بلوکی به انها واگذار کنیم.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: نهادهای اجتماعی واجد شرایط در اولویت این واگذارها قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی