مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن مطرح کرد

مسکن مهر شهرهای کوچک منتظر آب و برق

عصر ساختمان:مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۳۲ هزار واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با مشکل تاسیسات زیربنایی مواجهند که انتظار داریم وزارت نیرو در این خصوص همکاری کند.

مسکن مهر شهرهای کوچک منتظر آب و برق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، امید محمدی اظهار کرد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر از مدت‌ها قبل تکمیل شده و آماده افتتاح است. درخصوص تامین گاز این واحدها با مشکل آنچنانی مواجه نیستیم اما 32 هزار واحد به دلیل مشکلات اعتباری وزارت نیرو با نبود آب و برق مواجهند که اغلب واحدها در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، کرمان و گیلان قرار دارند.

    وی افزود: شهرهای کمتر از 25 هزار نفر در کل کشور حدود 870 شهر است که از ابتدا بنا بود 380 هزار واحد مسکن مهر در این شهرها بسازیم که به همین تعداد پرونده تشکیل دادیم و به بانک‌ها معرفی کردیم. اما به دلیل بستن خط اعتباری مسکن مهر موفق شدیم برای 347 هزار و 100 واحد انعقاد قرارداد کنیم و مابقی منجر به انعقاد قرارداد نشد.

    مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن با بیان این‌که تا کنون 303 هزار و 260 واحد تکمیل و 289 هزار واحد افتتاح شده است، تصریح کرد: 15 هزار و 160 واحد در ایام دهه فجر تحویل می‌شوند. تعدادی دیگر هم بدون مشکل هستند تا نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شوند. مابقی پروژه‌ها در صورت رفع مشکلات تا پایان سال 1395 تحویل می‌شوند و در غیر این صورت تعیین تکلیف خواهند شد.

    محمدی افزود: تاسیسات کلیه‌ی واحدهایی که تحویل داده‌ایم انجام شده اما تعدادی از واحدهای در حال ساخت مشکلات حاد زیربنایی داریم که امیدواریم پس از اتمام واحدها و تا زمان افتتاح که مدتی طول می‌کشد این مشکلات رفع شود.

    وی هم‌چنین اظهار کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر مشکلی برای تامین تسهیلات پروژه‌هایی که انعقاد قرارداد شده‌اند وجود ندارد.

    مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن با بیان این‌که 254 هزار و 550 واحد مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر در مرحله‌ی فروش اقساطی قرار دارند گفت: از میان متولیان ساخت مسکن مهر یعنی بنیاد مسکن که ساخت شهرهای زیر 25 هزار نفر را بر عهده دارد، سازمان ملی زمین که مسوولیت ساخت شهرهای بالای 25 هزار نفر را بر عهده گرفته، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت عمران و بهسازی شهری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رتبه نخست درصد فروش اقساطی را از آن خود کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو