مدیران خودروعصر اعتبار

بهره مندی از دانش متخصصان علم کسب و کار، راه ورود به کسب و کار مدرن

عصر ساختمان- در حوزه تجارت و کسب و کار، صنعت (تولید و خدمات) متخصصان دانشگاهی که تجربه عملیاتی در این مجال را دارا هستند، میتوانند هم در شکل گیری بنگاه های اقتصادی و هم در اصلاح و توسعه بنگاه های موجود موثر و کارا باشند.

بهره مندی از دانش متخصصان علم کسب و کار، راه ورود به کسب و کار مدرن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» ، مشاور ارشد مدیریت گروه سهند در پاسخ به نقش نمایشگاه ها در پیشبرد اهداف تجاری سازمان ها افزود:
    اجرای نمایشگاهی، یکی از ابزارهای تبلیغاتی پیشبرنده در آمیزه بازاریابی واحد اقتصادی است که امید بهره وری مناسب از آن تنها در شرایطی ممکن است که دیگر عناصر کلیدی آمیزه بازاریابی بطور خاص و کسب و کاری درمعنای عام بصورت یکپارچه، منسجم و نظام مند عمل کنند.
    دکتر ارفعیان با اشاره به اجرای چندپاره و بی برنامه نمایشگاه ها در کشور این مهم را متذکر شد که برنامه ریزی مدون حضور در رویداد نمایشگاهی و استفاده از این ابزار باید براساس اطلاعات موجود در برنامه مدون تبلیغات و پیشبرد برند تجاری سازمان هاباشد، زیرا حضور در رویداد نمایشگاهی و در معرض دید و قضاوت مخاطبان خاص و عام قرار گرفتن برند، فرصتی است که اگر با هدف و با برنامه ای مدون شکل گیرد موثر خواهد بود و در غیراینصورت تنها مجالی است برای صرف هزینه هایی گزاف و بیهوده که ثمری به همراه نخواهد داشت.
    وی در ادامه بیان داشت که لازمه بهره مندی کامل از این ابزار به درون سازمان ها باز میگردد، سازمانهایی که برنامه نظام مندی برای فعالیت تجاری خود دارند قطعا برنامه ارتباط یکپارچه بازاریابی و برند را براساس راهبردهای مقتضی شان سنجیده و برگزیده اند، که به واسطه این امر هویتی مشخص و همگن را به بازار مخاطبانشان ارائه می دارند.
    وی در ادامه تاکید براین مهم را لازم و ضروری دانست که رویداد نمایشگاهی را نباید صرفا یک دورهمی تجاری دانست، زیرا در تضاد با اصل صرفه اقتصادی است‌‌. وی بیان داشت نبودن بهتر از بد بودن است زیرا بنگاه اقتصادی در مقام قیاس قرار خواهد گرفت و کافی است مخاطب هوشمند حال حاضر به ضعف های پشت این غرفه های زیبا و ظاهر برند پی ببرد، آنگاه قطعا در لیست انتخاب برند وی، به مراتب پایین تری نزول خواهید داشت.
    بیان یک حرف یکسان به جامعه مخاطبان با نظر به همگنی هویت بصری و بنیادی برند صورت خواهد پذیرفت که این نیاز را صاحبان کسب و کار با اخذ مشاوره ها و مشورت ها در این حوزه از مشاورانی که علم و تجربه را در هم آمیخته اند و به عمل کارساز بوده اند و خود صرفا ظاهر بصری مناسب و درخور نداشته و بن مایه ای آگاه به روشها و ساز و کارهای کسب و کار در ایران را دارند، میتواند میسر شود.
    نمایشگاه بین المللی ساختمان بدلیل وجود مخاطبان بسیار زیاد، صاحبان برندهای فعال در این حوزه را تحریک به حضور میکند؛ و چه بهتر خواهد بود که هر فعالیت بنگاه اقتصادی از پشتوانه فکری در قبل، حین و پس از آن برخوردار باشد تا کسب انتفاع را به روش های سنتی غیر بهره ور دیگر شاهد نبوده و مفروضات حضور تفکر برند سازی و بازاریابی مدرن را ایجاد کنیم که تحقق این امر منوط به بهره مندی از مدیران با تجربه و با دانش مسلط به صنایع خاص است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار