مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده گنبد کاووس:

خدمات آخوندی در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب بی‌نظیر است

عصر ساختمان- نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی گفت که برخی اقدامات صورت گرفته در دوره وی در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب بی‌نظیر است.

خدمات آخوندی در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب بی‌نظیر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، قرجه طیار در جلسه علنی صبح امروز (پنجشنبه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار کرد: آقای آخوندی از خدمت‌گزارانی است که طی 38 سال گذشته همواره در پست‌های ملی منشا اثر بوده و خدمات بسیاری ارائه کرده است. ایشان جزو سابقون نظام بوده و سابقه هشت ساله عالی‌ترین مقام وزرات راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

    وی با اشاره به تجربه عملی، سوابق اجرایی و تجربیات آکادمیک آخوندی، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در طول چهار سال اخیر به ویژه پس از توافق برجام خدمات بزرگی به کشور، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ارائه کرده که برخی از این خدمات همچون بازسازی ناوگان هوایی و کشاندن شرکت‌های بزرگ پای میز مذاکره در تاریخ 38 ساله انقلاب بی‌نظیر است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که توفیقات دولت یازدهم در امور زیربنایی و زیرساختی با همت و بینش و چشم انداز آخوندی میسر شده، اظهار کرد: رشد سه برابری ترانزیت ریلی، رشد 2.5 برابری ترانزیت کالای نفتی از بنادر تجاری، بهسازی و بازسازی 1400 کیلومتر خطوط ریلی، تکمیل 16 هزار کیلومتر راه روستایی و اقدامات قابل قبول در حوزه مسکن، تامین مسکن اقشار آسیب پذیر، ساخت سالن 100 هزار واحد مسکن در قالب طرح‌های اجتماعی و حمایتی و توجه به مسکن روستایی مهم ترین عملکرد ایشان است.

    قرجه طیار یکی از شاخص‌ ترین برنامه‌های آخوندی در وزارت راه دولت دوازدهم را گسترش نفوذ حمل و نقل جمهوری اسلامی در منطقه و تقویت جایگاه ایران در جاده ابریشم عنوان و خاطر نشان کرد: بسیاری از فعالان حوزه راه و شهرسازی به مدیریت و درایت آقای آخوندی اذعان دارند و در صورت رای اعتماد نمایندگان، مردم و به ویژه روستاییان از برنامه‌ها و خدمات آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی بهره مند خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار