مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه:

هیچ محدودیتی برای تأمین مسکن خانواده‌های دو معلوله در ثلاث‌باباجانی وجود ندارد

عصر ساختمان- مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سازمان بهزیستی این استان برای تأمین مسکن خانواده‌های دومعلوله در ثلاث‌باباجانی هیچ محدودیتی ندارد.

هیچ محدودیتی برای تأمین مسکن خانواده‌های دو معلوله در ثلاث‌باباجانی وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  تسنیم، امید قادری در نشست معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور که در محل فرمانداری ثلاث‌باباجانی برگزار شد اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان کرمانشاه برای تأمین مسکن خانواده‌های دومعلوله در ثلاث‌باباجانی هیچ محدودیتی ندارد.

    مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به شیوع آسیب‌های اجتماعی در کشور بحث تولیت اجتماعی در برنامه ششم توسعه به سازمان بهزیستی واگذار شده است گفت: برای اجرای مطلوب برنامه‌های اجتماعی بهزیستی در جامعه نیاز به همدلی و همکاری کامل مسئولان و ادارات است.

    قادری با اشاره به تشکیل پنج کارگروه اصلی که در شهرستان فعال است بیان کرد: دبیری کارگروه‌های سالمندان، ستاد مبارزه با مواد مخدر، مناسب‌سازی معابر، اجتماعی و مشارکتهای مردمی در شهرستان برعهده سازمان بهزیستی است.

    وی از اعلام آمادگی سازان بهزیستی در خصوص ایجاد زیرساختهای مناسب اجتماعی در این شهرستان خبر داد و افزود:  جهت صدور مجوز برای فارغ‌التحصیلان مرتبط با علوم اجتماعی، مددکاری، توانبخشی، روانشناسی و فیزیوتراپی هیچ محدودیتی نداریم.

    مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تفاهم با جهاد سازندگی در خصوص اعطای وام به مددجویان بهزیستی گفت: علاوه بر 30 میلیون تومان وام بهزیستی سپاه نیز 10 میلیون تومان و در مجموع 40 میلیون تومان وام بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

    قادری از کمک‌های سازمان بهزیستی در مناطق محروم در ایجاد فضای گرم برای مهدهای کودک و پرداختن شهریه افراد کم درآمد خبر داد و اظهار کرد: سازمان بهزیستی در اعطای وام‌های خوداشتغالی و تأمین مسکن سایر مددجویان این شهرستان محدودیتی ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو