مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در البرز

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: ۴۸ نقطه حادثه خیر در محور کرج- چالوس شناسایی شده است.

بهره‌برداری از ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در البرز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    ‌ به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا‌،‌تقی رضایی  اظهارکرد: در البرز در مجموع 94 واحد مسکونی مهر تعریف شده بودکه تا کنون 64 هزار واحد آن تکمیل شده است.

    وی ادامه داد: 43 هزار واحد مسکن مهر در استان به صورت اقساطی به فروش رفته و برای فروش مابقی نیز منتظر تکمیل آورده متقاضیان هستیم.

    وی افزود: با تلاش‌های صورت‌گرفته پیش بینی می‌شود تا پایان سال 13 هزار واحد مسکن مهر دراستان به بهره برداری برسد که هفت هزار واحد از آنها در هشتگرد است.

    این مسئول با اشاره به امکانات پروژه‌های مسکن مهر البرزگفت: همه واحدهای مسکن مهری که واگذار می‌شود دارای برق، آب،گاز و تلفن هستند و سعی شده تمامی امکانات لازم حتی آسانسور برای‌ آنها ایجاد شود.

    رضایی افز.د: در گذشته برخی واحدهای مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده شده بودکه درحال تکمیل نواقصی‌های این واحدها هستیم تا بتوانیم رضایت ساکنان را جلب‌کنیم و مردم به سختی نیفتند.

    مدیرکل راه شهرسازی البرز دربخش دیگری از صحبت‌های خود به شناسایی نقاط حادثه خیز محورکرج- چالوس به عنوان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان اشاره‌کرد وگفت: تا کنون 48 نقطه حادثه خیز در این محور شناسایی شده که 32 مورد از آنها اصلاح شده است.

    وی افزود: در تلاش هستیم با جذب اعتبار هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح باقی نقاط حادثه خیز این محور اقدام کنیم تا شاهد وقوع کمترین حادثه دراین مسیر باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی