مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت شیر آلات البرز روز در گفت و گو با عصر ساختمان

شیر آلات البرز روز یک برند انحصاری است

عصر ساختمان:محمد ایزدی، دررابطه با هدف حضوردرنمایشگاه گفت: شیر آلات البرز روز دراولین نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمان و تجهیزات مدرن آشپز خانه با اهداف آشنایی مردم با برند البرز روز و اعلام تفاوت این برند با سایر اسم های مشابه شرکت کرده است.

شیر آلات البرز روز یک برند انحصاری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان»، محمد ایزدی درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ساختمان دررابطه با هدف حضوردرنمایشگاه گفت: شیر آلات البرز روز دراولین نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمان و تجهیزات مدرن آشپز خانه با اهداف آشنایی مردم با برند البرز روز و اعلام تفاوت این برند با سایر اسم های مشابه شرکت کرده است.
    وی با بیان این مطلب افزود: در بازار لوازم ساختمانی متاسفانه شرکت هایی هستند که با نام هایی مشابه نام تجاری شرکت ما اجناس بی کیفیتی وارد بازار می کنند. البرز روز تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت شیرآلات خود گذاشته است و این شرکت زیر مجموعه هیچ شرکت دیگری نیست و نمایندگی های ما تنها با این نام در سراسر ایران فعالیت می کنند.
    یکی از اصلی ترین دلایل حضور ما در تمام نمایشگاه های تخصصی ساختمان آشنایی کامل مردم و همکارانمان با محصولات البرز روز است. تا به حال توانستیم جای خود را در بین مصرف کنندگان پیدا کنیم و در آینده هم با حضور پر رنگ خود محصولات جدید و به روز خود را در معرض نمایش خواهیم گذاشت.
    وی نمایشگاه ساختمان را بزرگترین نمایشگاه این صنعت دانست و با تاکید بر اینکه تخصصی شدن نمایشگاه های صنایع زیربط ساختمان بسیار مفید خواهد بود افزود: خوشبختانه از این پس نمایشگاه های شیر آلات به صورت تخصصی برگزار می شود، این امر کمک زیادی به تولید کنندگان شیرآلات می کند چرا که بازدید کنندگان با هدف خاصی حضور پیدا می کنند. دیگر همکاران ما تا قبل از این نمایشگاه صرفا تمایل به حضور در نمایشگاه تخصصی ساختمان را داشتند ولی این استقبال خوب میتواند تولید کنندگان را ترغیب به شرکت درنمایشگاه های تخصصی پیش روکند.
    محمدی شرکت البرز روز را با 15 سال تجربه یکی از موفق ترین تولید کنندگان شیر آلات  دانست و ادامه داد: این کارخانه با مدیران جوانی که در اختیار دارد توانسته یکی از با کیفیت ترین شیر آلات ساختمانی را تولید کند و در بازار لوازم ساختمانی جایگاه خوبی داشته باشد. اوازمسئولین درخواست کرد تا با نظارت بیشترروی برندها جلوی سوء استفاده از تشابه اسمی را بگیرند تا چالشی که شرکت ما با آن در گیر است برای شرکت های دیگر به وجود نیاید. در حال حاضر چند کارگاه تازه کار با شیر آلات بی کیفیت از برندی کاملا مشابه با البرز روز درحال فعالیت هستند. این مجموعه ها تنها باعث متضرر شدن مصرف کننده نهایی می شوند و اعتبارسایر کارخانجات که برای کالایشان ارزش قائلند نیز خدشه دار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار