مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (۳۰)

نمایشگاه‌های بین المللی ابزار توسعه صادرات کشور

عصر ساختمان- مسکن به عنوان یک کالای مصرفی بادوام فارغ از اینکه در کدام مرحله از نیازهای بشری قرارگیرد از اهمیت والایی برخوردار است.

نمایشگاه‌های بین المللی ابزار توسعه صادرات کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، وجود قوانین بالادستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌ایران به ویژه قانون اساسی، پیرامون امر مسکن، همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری به این امر ایجاب می‌کند تا مسکن به‌عنوان یک مولفه اثرگذار در ابعاد مختلف دارای کارکردهای متنوع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه سیاستگذاران کلان کشور در برنامه ریزی های توسعه ای قرار گیرد.
    گستردگی تقاضای مسکن و وابستگی این بخش به نهاده‌های داخلی و تشویق الگوی رشد درون‌‌زا و برون نگر و متوازن و وجود ارتباطات پسین و پیشین قوی با سایر بخش های اقتصادی باعث شده است این بخش نقش ممتازی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفای کند.  حتی در شرایط فعلی زمینه تولید و اشتغال تعداد زیادی از افراد را فراهم خواهد نمود.
    یکی از رسالت های مهم برگزاری نمایشگاه های تخصصی در سطوح بین المللی آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی از ظرفیت‌ها موجود برای حضور در عرصه های اقتصادی کشور های هدف است. نمایشگاه‌های بین المللی و تخصصی یکی از ابزارهای بازاریابی است که می تواند در خدمت صادرات کشور قرار گیرد.
    هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران بعنوان بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی کشور می تواند مکمل و راه حل مناسب جهت توسعه صادرات غیر نفتی باشد.
    مشارکت بالای فعالان بخش مسکن باعث می شود این نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان باشد، تا کارایی کالا و تولیدات خود را به نمایش بگذارند و از این طریق خواهند بود تا بازارهای جدید را شناسایی کنند. همچنین تأثیر به سزایی در فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری، تبلیغات برای محصولات شرکت و همچنین افزایش حجم مبادلات خواهد داشت.
    در حال حاضر با توجه به وجود تنگناها و فرصت‌های بالقوه و بالفعلی که در عرصه صنعت ساختمان کشورمان وجود دارد، این نمایشگاه می تواند با تحریک بازار عرضه و تقاضا و باز شدن این مجموعه در هم تنیده و روان شدن فعالیت ها به وسیله آشنایی و ارتباط نزدیک تولیدکنندگان و  مصرف کنندگان و کاهش چرخه تولید تا مصرف و ایجاد بسترهای مناسب برای ارتباط بین سرمایه گذار، کارفرما، ارائه دهندگان تجهیزات، مشاوران، پیمانکاران و مهندسان باشد.
    در این راستا اتاق تعاون ایران نیز بنا بر وظیفه ذاتی و قانونی خویش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد شاخص های اقتصادی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار مبادرت به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نموده است.
    در پایان اینجانب ضمن خیر مقدم به کلیه تلاشگران، سازندگان و متخصصان شرکت کننده و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ صنعتی، توفیقات شما سروران گرامی را در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران از خداوند متعال خواهانم.

    نویسنده: بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی