مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل عمران پردیس مطرح کرد:

دستور آخوندی برای تکمیل ۲۳ مدرسه و خدمات روبنایی پردیس

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در تکمیل زیر ساختها، آماده سازی و محوطه سازی پردیس بسیار به ما کمک کردند خبرداد: چهار باب مدرسه و یک باب مسجد، در هفته دولت آماده افتتاح داریم و همچنین ۲۳ مدرسه و ۹ باب مسجد در دست ساخت است و دو باب کلانتری تاکنون افتتاح و تحویل نیروی انتظامی شده است.

دستور آخوندی برای تکمیل ۲۳ مدرسه و خدمات روبنایی پردیس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از  ایسنا، سعید غفوری ا اظهار کرد: پیرو دستور مقام عالی وزارت، پرداخت یارانه و اوراق خزانه اسلامی از طرف دولت به شهر جدید پردیس و نیز دغدغه ایشان برای رسیدگی به امور متقاضیان مسکن مهر پردیس از 14 ماه قبل که عهده دار مسئولیت در این شهر شدم، به اذعان بسیاری افراد منصف، سرعت اجرا و تکمیل واحدهای مسکونی و همچنین زیر ساختهای پردیس شتاب بهتری گرفته است و می توان گفت 18500 واحدی که تاکنون افتتاح شده و 5800 واحدی که در بازه زمانی بسیار کوتاه از انتهای سال گذشته تا کنون بهره برداری شده در وهله اول لطف خدا و صبوری متقاضیان در وهله دوم مرهون پیگیریهای دکتر آخوندی و تلاش همکاران بنده بوده است.

    وی افزود: تا هفته دولت همراه با 3500 واحد مسکن مهر که در فازهای 11 و 8 تحویل می دهیم، چهار باب مدرسه در فازهای 3 و 8 آماده و یک باب مسجد در فاز 8 آماده بهره برداری داریم که از بالاترین استانداردها برخوردار است. 23 باب مدرسه نیز در فازهای مختلف در مرحله ساخت داریم که از این تعداد دو باب مدرسه در فاز 3، هفت واحد در فاز 5، سه مدرسه در فاز 9، شش واحد در فاز 8 و پنج واحد در فاز 11 داریم که البته اینها بجز 4 مدرسه ای است که تا هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

    غفوری خاطر نشان کرد: طی 14 ماه اخیر پنج مدرسه ساختیم که سه واحد درفاز11، یک باب درفاز 3 و یک باب در فاز 2 بوده است.

    مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی در پردیس ایجاد شده است، گفت: دو باب کلانتری نیز در فازهای 8 و11 تحویل داده ایم. سه مسجد را در فازهای 3 و11 احداث کرده ایم، یک مسجد نیز در محله سبلان فاز 8 آماده افتتاح داریم، پنج مسجد نیز در فازهای 5، 8 و 9 درحال ساخت است.

    وی درباره میزان کیفیت واحدهای افتتاح شده گفت: واحدهایی را که افتتاح کردیم بجز بخش کوچکی که مشکل انشعابات داشته، بخش عمده کارها انجام شده وقابل سکونت است. ما سه مشکل داریم؛ یکی بحث خدمات زیر ساختی از جمله شبکه های آب، برق و فاضلاب باشد که قاعدتا نباید بر عهده ما باشد ولی اجبارا و بر اساس دغدغه خود به این بحث ورود کردیم. موضوع دیگر بحث فروش اقساطی بود که خارج از حدود اختیارات بنده است ولی خوشبختانه مقام عالی وزارت دستورات خوبی را در خصوص تسهیل در روند فروش اقساطی به بانک مسکن و مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید ابلاغ کرده‌اند. بخش سوم هم که امیدوارم اشتباه از برداشت من باشد، گروه هایی در تلاش هستند فضای مجازی را به گونه‌ای مدیریت کنند که متقاضیان محترم و مالکین عزیز را دلسرد و ارزش افزوده مساکن شان را با قیمت‌های نزولی خریداری و دلالی کنند.

    غفوری ادامه داد: در فاز 8 و 11 مالکین محترم ساکن شده  و یا در حال تحویل واحد هستند و روند تحویل واحدها سرعت خواهد گرفت. ما به دنبال این هستیم که فروش اقساطی را آسان تر کرده با ارائه سفته هم امکان فروش اقساطی فراهم گردد و مطمئنا در صورت انجام این کار سرعت تحویل و اسکان واحدها در فازهای 5،8،9 و 11 شتاب بیشتری خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی