مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت ۹۰ درصدی مسکن مهر در جنوب استان کرمان

عصر ساختمان- مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: با تکمیل شدن چهار هزارو ۲۲۳ واحد مسکن مهر در هفت شهر جنوبی استان، پیشرفت فیزیکی این طرح به ۹۰ درصد رسید.

پیشرفت ۹۰ درصدی مسکن مهر در جنوب استان کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمد ساردویی افزود: تعداد کل واحدهای مسکن مهر جنوب کرمان هفت هزار و 200 واحد است که در قالب 45 تعاونی به صورت واحدهای تعاونی، خود مالک و سه جانبه در حال احداث است.
    وی بیان کرد: از این تعداد سه هزار و 700 واحد در قالب 44 تعاونی مربوط به شهرستان جیرفت است.
    وی عنوان کرد: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تنها 2 هزار و 641 واحد تکمیل شده بود که هم اکنون این تعداد به چهارهزار و 223 واحد افزایش پیدا کرد.
    مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: دیگر واحدهای باقیمانده نیز تا پایان سال جاری آماده تحویل می شوند.
    وی اظهار کرد: جهت احداث هر واحد مسکن مهر بطور میانگین 270 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات کم بهره پرداخت شده و 250 میلیون ریال نیز از محل سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.
    وی به واحدهای فاقد متقاضی در شهرستان کهنوج نیز اشاره کرد و گفت:تعداد یکهزار و 665 واحد مسکن مهر در این شهرستان فاقد متقاضی می باشد و تعداد 165 واحد آن نیز در حال تحویل به متقاضیان می باشد.
    وی ادامه داد: با توجه به اعلام نیاز پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسکن،در صدد هستیم تعداد یکهزار و 500 واحد در کهنوج را به این نهاد واگذار کنیم.
    اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان هفت شهرجیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان ،رودبار و فاریاب را پوشش می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی