مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (۱۵)

گستردگی اشتغال در مسکن فراتر از سایر حوزه ها است

عصر ساختمان- سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران با تأکید بر اینکه گستردگی اشتغال در مسکن فراتر از سایر حوزه ها است گفت:برگزاری نمایشگاه ساختمان موجب کوتاه شدن مسیر تولید تا مصرف و کاهش هزینه های تولید ساخت مسکن خواهد شد.

گستردگی اشتغال در مسکن فراتر از سایر حوزه ها است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سید محمد کریمی  عضو هیأت رئیسه و سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران در دومین روز از برگزاری نمایشگاه صنعت و ساختمان با مهم خواندن بخش مسکن گفت: یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، نمایشگاه های تخصصی می باشد که قطعاً موجب افزایش سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدید کنندگان خواهد شد.

    وی با بیان اینکه اهمیت بخش مسکن و ارتباط آن با متغیرهای کلان اقتصادی، حلقه های پیشین و پسین گسترده، با سایر بخش ها و فعالیت های اقتصادی به عنوان محرک رشد اقتصادی، این صنعت را از اهمیت ویژه ای برخوردار ساخته است اظهار داشت: گستردگی و نفوذ اشتغال در  این عرصه نسبت به سایر مشاغل بی‌نظیر  است تا جایی که می توان گفت در ایجاد فرصت های شغلی جدید نقش بسزایی دارد. بنابراین هرگونه ارتقاء و پیشرفت در صنعت ساختمان تأثیر جدی بر تمام ابعاد اقتصادی و اجتماعی کشور خواهد داشت.

    کریمی با تأکید بر اینکه یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، نمایشگاه های تخصصی است گفت: اتاق تعاون ایران برای دوازدهمین سال متوالی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران را در فضائی بالغ بر 50000 متر مربع و با حضور بیش از 1200 شرکت داخلی و خارجی از 31 کشور در روزهای 21 لغایت 24 مردادماه  سال1396  در محل برگزاری نمایشگاه­های بین المللی تهران  برگزار می کند.

    وی با  بیان اینکه این نمایشگاه محلی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در بخش ساختمان است اظهار داشت: مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت و ساز کشور در این نمایشگاه باعث می شود تا توانمندی های واحدها و بنگاه های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود. برپایی وگسترش چنین نمایشگاه هایی زمینه ساز همکاری تبادل تکنولوژی، مبادلات تجاری وصنعتی بستر مناسبی درجهت رشد و تعالی ایران خواهد بود.

    عضو هیأت رئیسه و سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران افزود: برگزاری این نمایشگاه موجب کوتاه شدن مسیر تولید تا مصرف و کاهش هزینه های تولید ساخت مسکن خواهد شد و در نتیجه سهم هزینه مسکن در سبد مصرفی خانوار کاهش یافته و امید به دست یافتنی شدن خرید و ساخت مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه عملی خواهد شد.

    وی در بیان رویکرد اصلی برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تهران  گفت:  هدف آشنایی تولیدکنندگان با آخرین دستاوردها در جهت ارتقاء کیفیت ساختمان‌ها، کاهش اتلاف انرژی، بالا بردن عمر مفید ساختمان‌ها و کمک به جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته های متنوع مشتریان در بازارهای مختلف است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی