مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (۱۱)

صنعت ساختمان عامل تولید و اشتغال گسترده در کشور

عصر ساختمان- رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به تنگناهای موجود در عرصه صنعت ساختمان ابزار امیدواری کرد: هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان موجب تحریک بازار عرضه و تقاضا و توسعه صادرات غیرنفتی باشد.

صنعت ساختمان عامل تولید و اشتغال گسترده در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، بهمن عبداللهی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که امروز با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، اظهار کرد: اتاق تعاون ایران براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد شاخص‌های اقتصادی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار اقدام به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کردند.

    وی ادامه داد: مشارکت بالای فعالان بخش مسکن موجب می‌شود این نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان باشد تا کارایی کالا بر تولیدات خود را به نمایشگاه بگذارند و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی کنند.

    رییس اتاق تعاون ایران با بیان این که نمایشگاه صنعت ساختمان تاثیر بسزایی در فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری، تبلیغات محصولات شرکت‌ها و افزایش حجم مبادلات دارد، ابراز امیدواری کرد: هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان موجب تحریک بازار عرضه و تقاضا، ارتباط نزدیک میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، کاهش چرخه تولید تا مصرف و ایجاد بسترهای مناسب برای ارتباط بین سرمایه‌ گذار، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران و مهندسان باشد.

    عبداللهی با تاکید بر این که این نمایشگاه به عنوان بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی کشور می‌تواند مکمل و راه حل مناسبی برای توسعه صادرات غیرنفتی باشد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطوح بین المللی، آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی از ظرفیت‌های موجود برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی کشورهای هدف است. خوشبختانه نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از ابزارهای بازاریابی است که می‌تواند در خدمت صادرات کشور قرار گیرد.

    وی در پایان با بیان این که مسکن به عنوان یک کالای مصرفی بادوام از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطر نشان کرد: گستردگی تقاضای مسکن موجب شده این بخش نقش ممتازی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا کند و زمینه‌ی تولید و اشتغال گسترده افراد را به وجود آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار