مدیران خودروعصر اعتبار

شاکری:

مشکلی برای افتتاح خط ٨ مترو تهران نیست/ بهره‌برداری از ایستگاه مترو امام خمینی(ره) به تعویق می‌افتد

عصر ساختمان- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه خط ۸ مترو تهران مشکل خاصی ندارد، گفت: کارشناسان دو طرف با برگزاری جلسه های متعدد این موضوع را حل و فصل خواهند کرد.

مشکلی برای افتتاح خط ٨ مترو تهران نیست/ بهره‌برداری از ایستگاه مترو امام خمینی(ره) به تعویق می‌افتد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری عضو شورای چهارم شهر تهران با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اینکه شهرداری تهران حق بهره برداری از خط 8 مترو تهران را ندارد، اظهار داشت: این موضوعات در موقع بهره برداری از هر پروژه ای مطرح می شود.

    وی افزود: مساله‌ خط ٨ مترو تهران بین سازمان بازرسی، وزارت راه و شهرسازی و شرکت بهره برداری مترو تهران مبتنی بر موضوعات ایمنی بوده که بررسی و رسیدگی شده است.

    شاکری تصریح کرد: تعامل میان شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی برای رفع موانع در رفت و آمدها و برگزاری جلسه برقرار خواهد شد.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم اکنون طرح ایمنی خط 8 مترو را شهرداری تهران آماده کرده و به وزارت راه و شهرسازی تحویل داده است.

    شاکری با بیان اینکه قرار بود این هفته شهرداری و وزارت راه و شهرسازی در خصوص خط 8 مترو با یکدیگر جلسه داشته باشند و طرح را نهایی کنند، تصریح کرد: جلسه این هفته به هفته ی آینده موکول شده است.

    وی ادامه داد: مسائل مطرح شده در خصوص زمین حدفاصل بین بزرگراه و مترو است، به همین منظور هم طرحی در این خصوص تهیه شده است.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین جلسه شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی امروز بود و برگزار نشد، افزود: به زودی طرح ایمنی بین خط مترو و بزرگراه نیز نهایی خواهد شد.

    موضوع افتتاح خط 8 مترو تهران به گذشته باز می‌گردد و مساله جدیدی نیست و توسط شرکت بهره برداری مترو تهران و وزارت راه و شهرسازی حل و فصل شده است، بنابراین مشکلی برای افتتاح خط جدید مترو وجود ندارد و مراسم افتتاحیه به قوت خود باقی است.

    شاکری با تاکید بر اینکه خط 8 مترو تهران مشکل خاصی ندارد، گفت: کارشناسان دو طرف با برگزاری جلسه های متعدد این موضوع را حل و فصل خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی