مدیران خودروعصر اعتبار

جاوید مطرح کرد؛

توقف پروژه احداث زیرگذر استاد معین تا مدت نامعلوم

عصر ساختمان- معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: پروژه زیرگذر استاد معین ۳۵ درصد پیشرفت داشته و در حال مذاکره با معارضان تاسیساتی هستیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر موانع موجود را برطرف کنیم.

توقف پروژه احداث زیرگذر استاد معین تا مدت نامعلوم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا جاوید معاون فنی وعمران شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه زیرگذر استاد معین، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه زیرگذر استاد معین با اشکالاتی همراه است و زمان بهره برداری از آن تا رفع موانع مشخص نیست.

    وی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده مبنی بر افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین در اردیبهشت ماه سال 96، افزود: برای بهره برداری از این پروژه هرگز برنامه زمان بندی نداده بودیم.

    معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در این مکان لوله های تاسیساتی فراوانی وجود دارد که معارض شده است، گفت: با اداره های آب، برق و گاز در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم تاسیسات را جا به جا کنیم.

    جاوید ادامه داد: اگر مشکلات موجود برطرف شود، برنامه زمان بندی این پروژه را تدوین می کنیم.

    وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه زیرگذر استاد معین با معاونت فنی و عمران شهرداری تهران است، تصریح کرد: رفع موانع اجرایی بر عهده منطقه 9 شهرداری است.

    معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: این پروژه تقریبا 35 درصد پیشرفت داشته و درحال مذاکره با معارضان تاسیساتی هستیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر موانع موجود را برطرف کنیم.

    وی با اشاره به گزارش قرارگاه خاتم الانبیاء در خصوص هماهنگی های انجام شده برای رفع موانع، گفت: هماهنگی با رفع موانع متفاوت است، به همین منظور تاکید می کنم هنوز موانع برای تکمیل پروژه برطرف نشده است.

    جاوید افزود: به محض رفع موانع گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه را ارائه خواهیم داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی