مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان(۷)

گروه طرح و ساخت برج سازان با تمامی محصولات در نمایشگاه حضور خواهد داشت

عصر ساختمان- گروه طرح و ساخت برج سازان با اطلاع کامل از وضعیت ساخت و ساز در ایران و با اعتقاد بر دانش و توانمندی های مجموعه خود در حال فعالیت می باشد.

گروه طرح و ساخت برج سازان با تمامی محصولات در نمایشگاه حضور خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»، از آنجاییکه گروه طرح و ساخت برج سازان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های نوین ساختمانی و استفاده از تجربه متخصصین داخلی و بین المللی خویش و با هدف نمایش توانمندی های خود در زمینه های تحقیقاتی ، طراحی ، مدیریت ، تامین مصالح و اجرای مهندسی پروژه های عمرانی در صنعت ساختمان در حال فعالیت می باشد، از این رو به منظور گسترش بازار های تجاری و ایجاد ارتباط موثر در نمایشگاه کرمان به صورت فعال خواهد داشت.
    گروه طرح و ساخت برج سازان با اطلاع کامل از وضعیت ساخت و ساز در ایران و با اعتقاد بر دانش و توانمندی های مجموعه خود در حال فعالیت می باشد. محمد زاده با اشاره به این نکته افزود از آنجاییکه نمایشگاه ساختمان کرمان در سال های گذشته بستر مناسبی برای ارائه محصولات و خدمات مجموعه ما به مخاطبین اصلی خود بوده است در نمایشگاه امسال هم حضور گسترده ای خواهیم داشت.گروه طرح و ساخت برج سازان عاملیت اجرا ، پخش ، توزیع و فروش محصولات کناف را برعهده دارد.
    محمد زاده در ادامه با اشاره به ارائه خدمات مشاوره و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک (Dry Wall System) ، از طراحی ، مشاوره و اجرای تکنولوژی سازه های فولادی سرد نورد از سوی گروه طرح و ساخت برج سازان گفت و ابراز امیدواری کرد ، نمایشگاه کرمان فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های فنی و اجرایی مجموعه برج سازان باشد.
    نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کرمان طی روزهای 14 الی 17 شهریور در محل نمایشگاه بین المللی جونب شرق برگزار خواهد شد.
    برای آگاهی از اخبار و اطلاعات مربوط به نمایشگاه مذکور با کانال اطلاع رسانی این رویداد به آدرس https://t.me/kermanbuildingexpo و وب سایت عصر ساختمان همراه باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار